…επαναστατημένες

3Παραμονή της μεγάλης απεργίας κοιμηθήκαμε στα γραφεία το κόμματος. Το πρωί έπρεπε να πάμε έξω από τα εργοστάσια, να πείσουμε τους εργάτες να απεργήσουν. Επαναστάτες της έκτης γυμνασίου ήμασταν τότε.

Χαράματα έξω από το εργοστάσιο σοκολάτας. Εκεί μ’ έστειλε το κόμμα, εκεί πήγα.

Βλέπω την θεία μου να πλησιάζει την πύλη του εργοστάσιου και τρέχω.
-Τι κάνεις εδώ Βασιλάκη πρωί πρωί; με προλαβαίνει.
-Θεία έχει απεργία. Δεν πρέπει να μπεις.
-Τι λες Βασιλάκη μου. Και που θα βρει λεφτά ο ξάδελφός σου να πάτε διακοπές το καλοκαίρι;

Πιο πολύ με πείραξε που μου χάιδεψε τα μαλλιά πριν περάσει την πύλη και χαθεί μέσα στο θαμπό επαναστατικό μου όνειρο.

-Που πας σύντροφε; μου φώναξε ο καθοδηγητής.
-Ο σύντροφος Βασιλάκης αναχωρεί για διακοπές, του απάντησα.

16 σκέψεις σχετικά με το “…επαναστατημένες

  1. πικρό-γλυκό-πικρό…

    μα το μέτρο των πραγμάτων βρίσκεται
    μόνο
    όταν ο άνθρωπος μπει στην ‘παραγωγή’
    τότε μετριέται με τα πράγματα
    κι εκείνη είναι η αληθινή του θέση..

    με την καλημέρα μου

  2. @ Hypericum Perforatum

    Σωστό αυτό. Μόνο που τότε, η παραγωγή εικόνων πρόσθετε έναν φανταστικό όρο στην αληθινή μας θέση και την έκανε … μιγαδική.

  3. @1 & @2.
    Η εισαγωγή του ανθρώπου στην παραγωγή τον ανάγει σε παράγωγο (πρώτη, αλλά μπορεί και δεύτερη ή και ανώτερης τάξης), που συχνά συνεπάγεται φρενιτιώδεις ρυθμούς αλλαγής.
    Λύση; Να το ρίξεις σε δραστηριότητες αναπαραγωγής, είναι μία.
    Α, και προσοχή στα παράγωγα που προώθησαν οι προαγωγοί της παγκόσμιας οικονομίας (γνωστοί και ως banksters).

  4. @ Hpericum Perforatun

    Τα σχόλια σας χρήζουν πάντα ποιητικής ανατομίας

    @ Μιχάλης

    Το έχω δει Μιχάλη δύο φορές.
    Το εργοστάσιο της ΙΟΝ που δούλευε η θεία ήταν για μένα και κατά κάποιο τρόπο παραμυθένιο πολιτικά 🙂

  5. Αααα, η ΙΟΝ…Έπεισα και τον Λιβανέζο απ’ όπου ψωνίζω να φέρει σοκολάτες ΙΟΝ, μια που ήδη φέρνει ελληνικά προϊόντα, και γίνονται ανάρπαστες!

  6. Εργοστάσιο σοκολάτας…
    Έχει και ένα δίκιο η εργάτρια θεία…
    Σε φιλώ, καλημέρα…

  7. @ Μιχάλης Νικολάου

    Να του πεις ότι απο τα ράφια δεν πρέπει να λείπει και ο «Φάκελλος ο ελληνικός». Κλασική αξία.

    @ Artanis

    Πάντως διακοπές πήγαμε εκείνο το καλοκαίρι με τον ξέδελφο.
    Κλαημέρες.

  8. @ αλέξανδρος

    Κάποιοι την βγάζουν (την επανάσταση) και σε γλειφιτζούρι 🙂

    @ Μιχάλης

    Έχω παρατηρήσει πως όσο μεγαλώνουμε μειώνουμε τις σοκολάτες και αυξάνουμε τα σοκολατάκια

    @ candyblue

    εγω σε διαβάζω μερικά χρόνια 🙂

Σχολιάστε

