…αρσενικές

Ο καιρός δείχνει να κρατάει. Ουρανός και θάλασσα συμφωνούν. Αλλά εμείς δε φοβόμαστε. Έτσι Νώντα; Έτσι Στιφάδο; Κούραση νιώθουμε μόνο. Το έχει αυτό το καλό η κούραση -παραμερίζει το φόβο.

Γιατί λέει το μυαλό στο υπόλοιπο σώμα: αφού εσύ δε μπορείς, αναλαμβάνω εγώ, μη φοβάσαι. Και το σώμα κάνει πως δε φοβάται. Γίνεται και το ανάποδο. Πήγαινε ‘λα.

-Αφεντικό αφού η φουρτούνα με ζαλίζει γιατί μπήκαμε στο καράβι;
-Δεν είμαι εγώ το αφεντικό σου. Ο Νώντας είμαι. Από τη ζαλάδα αλλού πατάς κι αλλού βλέπεις.
-Γιατί είσαι καλύτερος; Άλλη νότα πατάς και άλλη παίζεις. Που είναι το αφεντικό μου; Ζαλίζομαι και φοβάμαι.
-Στο κατάστρωμα.
-Δε φοβάται;
-Τι να φοβηθεί ρε; Άντρας είναι. Εσύ δεν είσαι άντρας;
-Όχι ρε δεν είμαι άντρας. Είμαι αρσενικό.

9 σκέψεις σχετικά με το “…αρσενικές

  1. @ silentcrossing
    Εμένα με πιάνει ναυτία όποτε ανοίγω την τηλεόραση. Όσο για τον κούνελο, έχει γίνει πολύ φιλύποπτος. Χθες μου κατάγγειλε ότι το διπλανό παπαγαλάκι είναι προβοκάτορας.

    @kalopaidialla
    μας ζάλισε το σούρτα – ΦΕΡΤΑ

  2. Αυτό το κουνέλι το λατρεύω όλο και περισσότερο για τις ευαισθησίες του, την αφέλειά του, την αγάπη του για το αφεντικό του, την τσαχπινιά και τις υπέροχες μικρές ιστορίες του…
    Υπέροχη η δουλειά σου. Πολύ ιδιαίτερο blog αλλά… τα πιο πολλά συγχαριτήρια νομίζω πως πρέπει να σταλθούν στον Στιφάδο! 🙂
    Ελπίζω πως δεν θα τον πείραζε μια ακόμη φίλη – θαυμάστρια!
    Καλό απόγευμα

  3. @ silentcrossing

    Νομίζω πως πολύ σύντομα πολλοί από εμάς θα επιδοθούμε στην «μαγειρική του δρόμου»

    @magikifoni

    Σε ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα λόγια και την φιλία σου. Θα του μεταφέρω το μήνυμα αν και όποτε ακούει καλό λόγο ξεχνάει πως είναι ένα απλό κουνέλι.

Σχολιάστε

