για «παρενθέσεις»

Προτεραιότητα έχουν οι πράξεις στις παρενθέσεις. Αυτός που μιλάει είναι ο καθηγητής των μαθηματικών.

Είσαι η πιο γλυκειά παρένθεση της ζωής μου. Χρειάζομαι ένα διάλειμμα από τη σχέση μας. Αυτή που μιλάει είναι η Νάντια.

Χτυπάει το κουδούνι.

Τώρα καπνίζουμε στις τουαλέτες των αγοριών. Εγώ και ο Γιάννης.  Είναι αδύνατο να έχει δίκιο και ο μαθηματικός μας και η Νάντια.

Μισό, παρένθεση , με πιέζει η κύστη μου. Μιλάει ο Γιάννης.

Ο Γιάννης δεν καταλαβαίνει από μαθηματικά αλλά ξέρει από κορίτσια. Έχει ανοικτές δυο τρεις γλυκειές παρενθέσεις.

Ο Γιάννης επιστρέφει. Κράτα το τσιγάρο μου θέλω κι εγώ τουαλέτα. Ανοίγω, μπαίνω.

Στην πόρτα διαβάζω (ΝΑΝΤΙΑ. Φρεσκογραμμένο. Με κόκκινο μαρκαδόρο. Βγαίνω.

Ο Γιάννης μου δίνει το τσιγάρο μου. Ο αντίχειρας του είναι λερωμένος.

(με κόκκινο μελάνι).

4 σκέψεις σχετικά με το “για «παρενθέσεις»

  1. Η Νάντια ανάμεσα σε δύο
    εναντιομερείς παρενθέσεις.
    Ή μήπως παρένθετη ανάμεσα στο άνοιγμα και το κλείσιμο
    της ίδιας παρένθεσης;

  2. Μάλλον το πρώτο.
    Δεν θα το πιστέψεις αλλά μια μεγάλη περιπέτεια της ζωής μου (πριν πολλά χρόνια) άρχισε όταν έστειλα ένα sms που έγραφε μόνο «()»

Σχολιάστε

