…για την επινόηση του εαυτού

Ο Λουίτζι μου είπε ένα βράδυ πως όλοι έχουμε έναν εαυτό και εκατό χιλιάδες -ο ένας που γνωρίζουμε εμείς και οι υπόλοιποι που γνωρίζουν οι άλλοι. Το σωστό είναι «αναγνωρίζουν» και όχι «γνωρίζουν», μου είπε, αλλά πρόκειται για λάθος του μεταφραστή.

Θυμήθηκα εκείνη τη νυχτερινή κουβέντα του Λουίτζι χθες το βράδυ που πίναμε τσίπουρα με τον φίλο μου τον Νώντα τον μπουζουκτσή. Τι συμβαίνει ρε Νώντα; Στο τρίτο τσίπουρο το εβγαλε από μέσα του.

Φίλε η γυναίκα μου θέλει να ξαναπαντρευτώ. Και η πλάκα είναι πως μου βρήκε την καινούργια. Αμέ. Την ίδια. Αλλά την άλλη ίδια. Ανακάλυψε λέει στα ξαφνικά τον αληθινό της τον εαυτό. Δηλαδή εγώ τόσα χρόνια ήμουν παντρεμένος με τον ψεύτικο εαυτό. Ε αυτό πάει πολύ. Άντε γεια, μας.

 

Σχολιάστε

