…του σολωμάντζαρου

Μια ιστορία του Αλέξανδρου Ανδρουλάκη

Στο Δημοτικό ο δάσκαλος μας έβαλε κάποτε μια έκθεση για τον “καλύτερό μας φίλο” . Εγώ έγραψα πως ήταν ο Στράτος. Ο Στράτος όμως έγραψε κάποιον άλλον . Απο τότε το φέρω βαρέως και , φυσικά, έπαψα να θεωρώ καλύτερό μου φίλο τον Στράτο. Πέρασαν τα χρόνια,χαθήκαμε με πολλούς φίλους και “φίλους” και ανακαλύψαμε το ίντερνετ. Έγραψα σχετικά μ΄αυτό μια ιστορία στο μπλογκ την οποία , όλως παραδόξως διάβασε ο Στράτος και μου άφησε σχόλιο!  Θυμόταν κι αυτός εκείνη την έκθεση. Ήξερε λέει πως θα τον ανέφερα ως καλύτερο φίλο μου και επίτηδες έγραψε για κάποιον άλλο, για να μου τη σπάσει. Και ξέρεις γιατί ήθελε να μου τη σπάσει;  Γιατί ήθελε κι αυτός να γίνει πυροσβέστης αλλά τον πρόλαβα. Και δεν μου το συγχώρεσε.

 

Μια σκέψη σχετικά μέ το “…του σολωμάντζαρου

  1. Βρήκα και το λινκ

    εδώ

    Δεν το θυμώμουν πολύ καλά.
    Προς αποκατάσταση της αλήθειας.
    Το σχόλιο του Στράτου είναι προς το τέλος

    Σ΄ευχαριστώ για την ανάρτηση

Σχολιάστε

