…τσιμπημένες

Το 1967 ήμουν 7 χρονών.  Ήμασταν φτωχοί  αλλά δεν το ήξερα. Μόνο όταν κατεβαίναμε βόλτα στον Πειραιά το ένιωθα, μπροστά στην βιτρίνα με το ηλεκτρικό τρενάκι, αλλά μετά πηγαίναμε και τρώγαμε λουκουμάδες και το ξέχναγα.

Μια φορά δεν φάγαμε  λουκουμάδες, γκρίνιαζα στο λεωφορείο  και έφαγα  μια γερή τσιμπιά. Μετά φώναξε σπίτι τον φίλο μου τον Αλέκο να παίξουμε, να ξεχαστώ. Αυτός έφερε μαζί του έναν  Γκρινιάρη,  που τον  έδιναν δώρο με  δώδεκα ετικέτες χλωρίνης. Η  γιαγιά μου έφτιαξε λουκουμάδες αλλά εγώ τίποτα. Γκρίνια.

Την άλλη μέρα με στείλανε να αγοράσω δώδεκα μπουκάλια χλωρίνη. Ήταν βαριά και ασήκωτα αλλά δε γκρίνιαξα. Ο πατέρας μου γκρίνιαξε για το περιττό έξοδο αλλά η μάνα μου του έριξε μια γερή τσιμπιά και τον έστειλε  να πάρει δώδεκα μπουκάλια ξύδι.

4 σκέψεις σχετικά με το “…τσιμπημένες

  1. Το ηλεκτρικό τραινάκι ήταν μήπως στην βιτρίνα του Rose Poupee, κατεβαίνοντας την Βασιλέως Γεωργίου από την Ιωνίδειο προς τον Ηλεκτρικό; Καθόμουνα και χάζευα την βιτρίνα κάθε φορά που πέρναγα από μπροστά. Είναι ακόμα εκεί, νομίζω.

  2. Ναι Μιχάλη. Την ίδια βιτρίνα χαζεύαμε.(Στέκομαι και την χαζεύω ακόμα όταν περνάω, μετά ρίχνω μια ματιά στο είδωλό μου στη βιτρίνα και ανηφορίζω στην πλατεία)

  3. Άλλη μια από τις ωραίες σου ιστορίες, Βασίλη! Αν μπορείς, μου στέλνεις ένα μαίηλ ή ένα τηλέφωνό σου στο bulalak@gmail.com, είμαι ο στρατής μπουρνάζος, είχαμε συναντηθεί πριν από χρόνια σε ένα πάρτυ, σε ψάχνω για κάτι και δεν έχω στοιχεια επικοινωνίας σου!

  4. Με τις χλωρίνες δεν τα πήγαινα ποτέ καλά. Το ξύδι όμως έμαθα πλέον και το φτιάχνω μόνος μου απο κρασιά που δεν μπορώ να τα πιώ.

Σχολιάστε

