…για κάτι ρώγες

images (1)Όταν ήμουν μικρός έλεγα: όταν μεγαλώσω θα γίνω πυροσβέστης. Δεν έγινα πυροσβέστης αλλά μεγάλωσα. Ίσως  το σωστό θα ήταν να λέω: όταν γίνω πυροσβέστης θα μεγαλώσω ή όταν γίνω… κάτι, οτιδήποτε, θα μεγαλώσω.

Και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, νομίζω πως από ένα σημείο και μετά δεν ονειρευόμουν να γίνω κάτι, αλλά να γίνουμε όλοι μαζί κάτι, δεν φανταζόμουν μόνο το δικό μου μέλλον αλλά μια ιδανική μελλοντική κοινωνία. Και τελικά; Γέμισε ο τόπος «εμπρηστές» και «πυροσβέστες» και μείναμε στον άσσο.

Και μου το έλεγε ο παππούς μου: μάζευε κι ας είν’ και ρώγες, αλλά εγώ, μη καταλαβαίνοντας γιατί σώνει και καλά έπρεπε να μαζεύω τις ρώγες που έπεφταν από τον άλλον, αναρωτιόμουν γιατί να μην κόβουμε όλοι ρώγες από  το κοινό τσαμπί. 

2 σκέψεις σχετικά με το “…για κάτι ρώγες

  1. Και μένα η πρώτη μου δουλειά που έλεγα πως θα κάνω ήταν πυροσβέστης. Στο νηπιαγωγείο αυτό. Μετά πέρασα απο … πολλές δουλειές.
    Στο Δημοτικό ο δάσκαλος μας έβαλε κάποτε μια έκθεση για τον «καλύτερό μας φίλο» . Εγώ έγραψα πως ήταν ο Στράτος. Ο Στράτος όμως έγραψε κάποιον άλλο. Απο τότε το φέρω βαρέως και , φυσικά, έπαψα να θεωρώ καλύτερ΄μου φίλο τον Στράτο. Πέρασαν τα χρόνια,χαθήκαμε με πολλούς φίλους και «φίλους» και ανακαλύψαμε το ίντερνετ. Έγραψα σχετικά μ΄αυτό μια ιστορία στο μπλογκ (δεν θυμάμαι τώρα λινκ) την οποία , όλως παραδόξως διάβασε ο Στράτος και μου άφησε σχόλιο!
    Θυμόταν κι αυτός εκείνη την έκθεση. Ήξερε λέει πως θα τον ανέφερα ως καλύτερο φίλο μου και επίτηδες αυτός έγραψε για κάποιον άλλο, για να μου τη σπάσει. Και ξέρεις γιατί ήθελε να μου τη σπάσει; Επειδή έλεγα πως ήθελα να γίνω πυροσβέστης!!! Ήθελε κι αυτός αλλά δεν το είχε δηλώσει. Τον πρόλαβα και … δεν μου το συγχώρεσε.

  2. Αφαιρώ μερικές λέξεις μέχρι τις 123 και δημοσιεύω την ιστορία σου

Σχολιάστε

