…για την διαλεκτική του Στιφάδου.

«Αφεντικό, γιατί εσύ τρως στο τραπέζι ενώ εγώ τρώω στο πάτωμα;» με είχε ρωτήσει μια Κυριακή μεσημέρι ο Στιφάδος ο κούνελός μου.

«Γιατί Στιφάδο μου  στη ζωή υπάρχουν πράγματα που γίνονται και πράγματα που δεν γίνονται.»

«Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω μόνο πως υπάρχουν πράγματα που τρώγονται και πράγματα που δεν τρώγονται. Όπως αυτό το πράγμα που μου έδωσες να φάω.»

«Τρώγεται ή δεν τρώγεται;»

«Είναι λίγο!»

«Θα συζητήσουμε για την ποσότητα ή για την ποιότητα;»

«Στο βιβλίο που έφαγα χθες έγραφε πως οι ποσοτικές αλλαγές οδηγούν σε ποιοτικές.»

«Σου δίνω το λίγο για να ονειρεύεσαι το πολύ.»

«Αυτό πιάνει στις γκόμενες και στις εκλογές, όχι στα κουνέλια.»

«Έφαγες και την Aυγή;»

«Μου έφτιαξε ο περιπτεράς ένα τοστάκι με  Ριζοσπάστη και Espresso».

 

4 σκέψεις σχετικά με το “…για την διαλεκτική του Στιφάδου.

  1. @ L
    Δυστυχώς όχι. Αλλά αποφάσισα να δημοσιεύσω κάποια στιγμή τα απομνημονεύματά του.

  2. @Μιχάλης
    Εγώ που έχω σταματήσει να κάνω το τραπέζι στις τράπεζες λες να μου χτυπήσει κάποια μέρα το κουδούνι η τραπεζοαντιτρομοκρατική;

Σχολιάστε

