123 λέξεις για το κλειδί

Πέρασα χθες από το καφενείο να δω τον φίλο μου τον Νώντα τον μπουζουξή. Τον βρήκα να δροσίζεται στη σκιά της μουριάς με το αθλητικό του φανελάκι, κι ένα ποτήρι ούζο.

Στο λαιμό του κρεμόταν μια αλυσίδα με ένα κλειδί. Είδε που το κοιτούσα και με πρόλαβε.

-Η συχωρεμένη η γριά μου,  όταν παράτησα το σχολείο μου είχε πει: Νώντα μου σε κάθε άνθρωπο που γεννιέται του δίνεται ένα κλειδί που ανοίγει την πύλη του παραδείσου. Αλλά,  το ίδιο κλειδί ανοίγει και τη πόρτα της κόλασης. Από τότε έχω κρεμασμένο στο λαιμό μου αυτό που κοιτάς. Είναι της Ματούλας.

-Της γνωστής Ματούλας;

-Ναι.

-Μα  πάνε πολλά χρόνια , και το κλειδί είναι καινούργιο.

-Κάθε φορά που αλλάζει σπίτι έρχεται και μου δίνει το κλειδί.

4 σκέψεις σχετικά με το “123 λέξεις για το κλειδί

  1. Καλά αυτή η άτιμη έτσι σε ταλαιπωρεί;

  2. Μηπως στον Παραδεισο ούτε μόνος αλλα ούτε και μόνιμος;

Σχολιάστε

