…πυροβολημένες

Μπορείς να δωροδοκήσεις το παρελθόν,  να κάνει λίγο τα στραβά μάτια, ή πως δήθεν παραπάτησε, σκόνταψε σε μια προεξοχή της πραγματικότητας. Διότι το έχουμε αυτό οι άνθρωποι, να κάνουμε τις αιτίες των πραγμάτων να φαίνονται αναπάντεχες προεξοχές αντί για συμφωνημένες προεκτάσεις.

Ας πάρουμε εμένα για παράδειγμα. Επανειλημμένα έχω δωροδοκήσει το παρελθόν για να αποτρέψω τυχόν επερχόμενη απαγωγή. Διότι αλλιώς είναι να διευκολύνεις το παρόν καλοπιάνοντας το παρελθόν και αλλιώς να το απελευθερώνεις με λύτρα  δανεικά. Δεν είναι εύκολο να αποφύγεις την απαγωγή.

Την τελευταία φορά που μου συνέβη  προσπάθησα να ανακαλύψω αν ο απαγωγέας μου είχε συνεργό. Ίσως για να επιρρίψω σε αυτόν τις ευθύνες. Δεν πρόλαβα. Κάποιος άλλος, άγνωστος, πλήρωσε εφ άπαξ το τίμημα της απαγωγής μου. Άφησε και ένα σημείωμα, οπλισμένο.

3 σκέψεις σχετικά με το “…πυροβολημένες

  1. Απαγωγες,,λυτρα στα μπλογκ…!Μεχρι στιγμης θεωρουσα την περιοχη
    ψιλολουμπεν.Αλλωστε ολοι σχεδον,απ’ο,τι ειδα συμμετεχουν παραλληλα
    και στα social(σοσιαλιστικα;)media.Mας βαζεις σε πειρασμο,αδερφακι μου,εισαγεις καινα δαιμονια..΄΄.Κι υστερα λενε πως φταιει ο φονιας»

Σχολιάστε

