123 λέξεις … για τον ταχυδρόμο

Ο Μανώλης ήταν ταχυδρόμος. Και ο παππούς του και ο πατέρας του, και ο πατριός του αργότερα, ήταν ταχυδρόμοι. Τρεις δερμάτινες τσάντες-ενθύμια υπάρχουν κρυμμένες σε μια ξεχωριστή κούτα στο πατάρι.

Στα παιδιά του λέει παραμύθια με ταχυδρόμους. Όλα ξεκινάνε έτσι: «Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας ταχυδρόμος. Ξέρετε, δεν υπάρχουν πια ταχυδρόμοι κανονικοί, που μοιράζουν γράμματα κανονικά, γραμμένα με το χέρι…»

Ο Μανώλης παραιτήθηκε προχθές. Η γυναίκα του θύμωσε. Πήρε τα παιδιά και πήγε στη μάνα της στο χωριό. «Ταχυδρόμος ήμουν εγώ ρε Ματίνα; Όλο λογαριασμούς μοίραζα. Όποτε με έβλεπαν ωχ έλεγαν από μέσα και από έξω τους».
Σήμερα έγραψε ένα παραμύθι, το έκλεισε σε έναν ταχυδρομικό φάκελο και με την δερμάτινη τσάντα στον ώμο ξεκίνησε να το παραδώσει στα παιδιά του.

5 σκέψεις σχετικά με το “123 λέξεις … για τον ταχυδρόμο

  1. σήμερα … μόνο λογαριασμούς και χαράτσια,»νόμιμους» εκβιασμούς και απειλές.

  2. Ενα Αλβανοπουλο γειτονακι μου φωναξε προχτες »Μ…,ο Παναγιωτης-ο ταχυδρομος-εφερε τα ρευματα».Το σπιτι του ειναι μπροστα στο γραμματοκιβωτιο μου…

  3. κι ομως, ακομα ειναι αγαπητο προσωπο. δουλευω αυτο το καιρο ( για 8 μηνες με συμβαση) σαν ταχυδρομος και για πρωτη φορα στη ζωη μου νιωθω αξιαγαπητη,
    γιαγιαδες με κερνουν καραμελες και κρουασαν,διορθωνω ημερομηνιες σε κινητα παπουδων, ανακατεβω φακες ωσπου να υπογραψουν για την συνταξη και ολοι, μα ολοι με χαιρετανε στο δρομο. ειναι η καλυτερη δουλεια που εχω κανει στη ζωη μου. αληθεια. 🙂

  4. @Marianthi
    έχεις και σύστημα ειδοποίησης δηλαδή 🙂

    @ ε
    τότε είσαι τυχερή. ζεις στη φωτεινή πλευρά της ζωής 🙂

Σχολιάστε

