123 λέξεις…μοιρασμένες

Ο Στιφάδος –ο κούνελός μου- έχει ένα κακό και ένα καλό. Το κακό είναι ότι καταβροχθίζει τα βιβλία μου, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Το καλό είναι ότι δεν τρώει δεύτερη φορά το ίδιο βιβλίο.
Η πίεση μου έχει πληρώσει ακριβά την ικανότητά του  να θυμάται κάθε σελίδα που έχει φάει. Μερικές φορές η κουβέντα μαζί να καταλήγει στο πιεσόμετρο.
Προχθές όμως τρόμαξε. Κάθε τόσο ερχόταν στο δωμάτιο.
-Έπεσε η πίεση αφεντικό;
-Όχι.
-Για ξαναμέτρα.
-Στιφάδο αν σε νοιάζει η υγεία μου κοίτα να μη κάνεις τον έξυπνο και τον ξερόλα.
-Γιατί το βλέπεις ανταγωνιστικά ρε αφεντικό; Εσύ νομίζεις ότι θέλω να σε κάνω με τα κρεμμυδάκια όπως με απειλείς, ενώ εγώ το μόνο που θέλω είναι αυτά που ξέρω να τα μοιράζομαι μαζί σου.

6 σκέψεις σχετικά με το “123 λέξεις…μοιρασμένες

  1. Για σκέψου..ο κούνελος να θυμάται κάθε σελίδα που έχει φάει κι εμείς καμιά φορά να μη θυμόμαστε τι φάγαμε χθες..ουφ!

  2. Δε μπορώ να ακούω αλλό για πίεση!!
    Μια χαρά τα λέει ο στιφάδος, τον συμπάθησα ήδη:)

Σχολιάστε

