…αμαρτωλές

Μου αρέσει να συναντώ τον φίλο μου τον Νώντα όταν είμαι ζορισμένος. Είναι φανταστικός τύπος, καλός συνομιλητής και καλός μπουζουξής, λαϊκό παιδί. «Αριστοκρατικά λαϊκό», μου αντιτείνει. «Διότι φίλτατε εγώ και οι αριστοκράτες έχουμε ένα κοινό. Δε μας ενδιαφέρει για το «αν» θα ζούμε αύριο, αλλά για το «πως» θα ζούμε. Αν θα συνεχίσουμε να έχουμε τα προνόμιά μας. Για μένα, να πούμε, προνόμιο είναι να κάθομαι εδώ στο πεζοδρόμιο, στην εξώπορτα, με το μπουζούκι μου, το ούζο και το μεζέ μου και να βγάζω τραγούδια. Τι έχεις όμως ρε φίλε; Δε σε βλέπω στα καλά σου. Να σου πω κάτι; Το πιο μεγάλο μου προνόμιο είναι ότι εισπράττω τη χαρά σε δόσεις και πληρώνω την αμαρτία τοις μετρητοίς ενώ εσύ κάνεις το ανάποδο.»

6 σκέψεις σχετικά με το “…αμαρτωλές

  1. Αριστοκρατικά λαϊκός ή Λαϊκά αριστοκρατικός, το προνόμιό του είναι κορυφαίο. (που είπαμε οτι τον συναντάς;)

  2. Πολύ σωστός ο Νώντας… μπας και σου πε και πώς θα το κάνεις αυτό να πάρουμε καμιά ιδέα;

  3. Να σου πω Νέστορα. Το «συζητήσαμε» κι άλλο με τον Νώντα μετά και καταλήξαμε πως το πρόβλημα δεν είναι η χαρά αλλά οι πολλές, οι πάρα πολλές δόσεις που με τις οποίες μας καλούν να πληρώσουμε την αμαρτία, οπότε η λύση είναι μία: Παύση πληρωμών και υποτίμησή της.

  4. Δεν ξέρω πώς πληρώνει ο Νώντας την αμαρτία τοις μετρητοίς, αλλά αυτά τα πράγματα δε γίνονται,ποτέ δε γλιτώνεις έτσι εύκολα. Αν ήταν έτσι, δε θα λογαριάζαμε την αμαρτία, μα ούτε και τη χαρά.

  5. @ παρασκευή απόγευμα

    Διάβασε κάπου τη φράση: Μάζευε όλες τις κακές σκέψεις σε μια ώρα της ημέρας» και την άλλαξε σε : Μάζευε όλες τις «ποινές» σε μία στιγμή της ζωής σου.

Σχολιάστε

