…με ρεύμα

Δεν πρόλαβα να ανοίξω την μπαλκονόπορτα και νάσου ο Στιφάδος (ο κούνελός μου) με ένα πενηντάευρω στο στόμα.
-Τι είναι αυτό Στιφάδο; Που το βρήκες;
-Μου το έδωσε η μάνα σου στα γενέθλια μου.
-Και γιατί μου το έφερες; Για επίδειξη;
-Να πληρώσεις την εφορία. Είπες πως κι όσοι έχουν ένα κλουβί θα πληρώσουν.
-Ναι. Αν έχει ρεύμα. Το κλουβί σου δεν έχει.
-Εκεί που είναι έχει. Όλο τον χειμώνα ήμουν συναχωμένος.
-Σε πήγα στο γιατρό.
-Ναι. Σε ψυχίατρο.
-Αφού χτυπιόσουν σαν τρελός.
-Φταρνιζόμουν. Και συ θεώρησες ότι με ξανάπιασαν κρίσεις πανικού.
-Νόμιζα ότι είχες φάει πάλι εφημερίδες.
-Τρώω μόνο αθλητικές.
-Και που τις βρίσκεις;
-Μου τις φέρνει η Σούλα όταν λείπεις.
-Μπα; Και τι άλλο σου κάνει η Σούλα όταν λείπω;
-Λυπομέτρηση.

5 σκέψεις σχετικά με το “…με ρεύμα

  1. Νομίζω πως κατέληξα: οι ιστορίες με τον Στιφάδο είναι απ΄τις καλύτερες!!

    (..ελπίζω η μέτρηση να έβγαλε μικρό αποτέλεσμα!)

  2. χαίρομαι που σου αρέσουν γιατί κι εγώ περνάω καλά όταν τις γράφω.
    όσο για τις μετρήσεις, νομίζω πως έχει πειράξει το μηχάνημα.

  3. Μια γερή δόση χιούμορ και αρκετή δόση ειρωνίας, μια τζούρα αλήθειας με λιγάκι πόνο και λίγο ακόμα γέλιο να δέσει και μετά ξεπετάγεται ο Στιφάδος που μου θύμισε την καταπληκτική κουνελική έκδοση της Λουκρητίας!
    🙂

  4. @travellirious

    Αγαπημένος ο Αρκάς. Πηγή χαράς, λύπης, αλλά και έμπνευσης.

Σχολιάστε

