…τρομαγμένες

Είδα τον Στιφάδο –τον κούνελό μου- να κάθεται τρομαγμένος σε μια γωνιά της αυλής κάτω από την λεμονιά και πλησίασα να δω τι τρέχει. Δεν μου έδωσε σημασία.

Τι έγινε Στιφάδο, τι συμβαίνει; Τίποτα.

Σε κυνήγησε ο γάτος;  -ο γάτος νομίζει πως ο Στιφάδος τα έχει με την γάτα του, κι εγώ το νομίζω  γιατί τους έχω δει πολλές φορές μαζί, αλλά ο Στιφάδος το αρνείται, μάλλον για να την προστατέψει- Όχι.

Τότε γιατί κάθεσαι τρομαγμένος; Δεν πίνεις, δεν τρως, μήπως είσαι άρρωστος, να σε πάω στον κουνελογιατρό; Όχι.

Σε πείραξε που έφυγαν τα παιδάκια και έμεινες μόνος; Όχι.

Τότε τι σε στενοχωρεί; Νιώθεις μοναξιά;

Όχι δε νιώθω μοναξιά, δεν με στενοχωρεί μια μοναξιά, η ερημιά με τρομάζει, γιατί είναι πολλές μοναξιές μαζί.

6 σκέψεις σχετικά με το “…τρομαγμένες

  1. μέχρι και τα κουνέλια έχουν πάρει χαμπάρι τι παίζει!
    να τον χαίρεσαι λέμε…
    επίσης πάρα πολύ έχω χαρεί που σε έχω ανακαλύψει και σε διαβάζω!
    τα συγχαρητήρια μου για την έξυπνη γραφή!

  2. @ roundel

    Η χαρά και οι ευχαριστίες δικές μου για τον χρόνο που αφιερώνεις σε τούτες τις μικρές ιστορίες.

    @ Θεία Λένα

    Δε ξέρεις πόσο με συγκινεί το όνομα που έχεις διαλέξει «Θεία Λένα», πόσα μου θυμίζει.

    @ silentcrossing

    Ζει και βασιλεύει στην άδεια αυλή του.

  3. Χαίρομαι που σου θυμίζω κάτι όμορφο, απο τα παιδικά σου χρόνια μάλλον που τραγουδώντας ξεκίναγε η μέρα «Καλημέρα σας παιδιά, τρα λα λα, τρα λα λα «..

  4. @ Μαρίνα

    Όπως το τραγουδάς. Μια φορά είχα κερδίσει και δώρο ένα δισκάκι 45αρι με παραμύθια. Νόμιζα ότι θα μου το παραδώσει η ίδια με τα χέρια της αλλά τελικά το πήρα από τα άγρια χέρια του θυρωρού του ραδιοσταθμού.

Σχολιάστε

