…εκ της γυναικομηχανικής

Σαν παιδί ήμουν ήσυχο. Όπου με έβαζες καθόμουν. Έπαιζα, διάβαζα. Μια φορά η μάνα μου έστρωσε στην αυλή να παίξω γιατί είχε πολλές δουλειές. Όταν επέστρεψε έγινε έξαλλη γιατί δεν είχα κουνηθεί από τη θέση μου. Με έσωσε η γιαγιά μου.

Από τότε προσπαθώ να καταλάβω τις γυναίκες. Νομίζω πως είναι  πιο δύσκολες κι από την κβαντομηχανική. Την αρχή της αβεβαιότητας τη κατάλαβα εύκολα, τη γυναίκα δεν είμαι βέβαιος πως θα τα καταφέρω. Κι αυτό γιατί είναι αδύνατο να παρακολουθήσεις τις κινήσεις  και τις σκέψεις της ταυτόχρονα. Αν τα καταφέρεις υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χαλάσεις το μυαλό σου.

Όχι ότι δε μπορείς να βάλεις μυαλό αλλά με τους άντρες συμβαίνει συνήθως το εξής. Το χαλασμένο μυαλό αδυνατεί να μεταφέρει σαφείς οδηγίες στο καινούργιο.

6 σκέψεις σχετικά με το “…εκ της γυναικομηχανικής

  1. Αν δώσεις σε μία γυναίκα εξουσία, εκεί να δεις πόσο απάλευτη γίνεται! (Πτηνό έκαμε μόλις σεξιστικό σχόλιο; Πάπαλα η πολίτικαλ κορεκτ διαγωγή του!)

  2. Και μένα μου συνέβη αυτό. Η μάννα μου με βρήκε καθηλωμένο στην θέση μου. Είχα ένα βιβλίο στο χέρι μου. Αλλά και μια ντουλάπα στην ράχη μου. Είχα κατεβάσει το βιβλίο από το πάνω ράφι, κι η ντουλάπα έπεσε πάνω μου. Με έσωσε η γωνιά του κρεββατιού, που περιώρισε την πτώση της ντουλάπας. Δεν θα ξεχάσω λέξη από την Μινωϊκή αρχαιολογία που διάβασα, απνευστί (κυριολεκτώ, εδώ) κάτω από την ντουλάπα.

  3. @ Τίτος

    Απίστευτη εικόνα. Αν και δύσκολη στιγμή για σένα δε μπορώ παρά να χαμογελάσω με συμπάθεια 🙂

Σχολιάστε

