…ευρύχωρες

Έτσι λένε. «Τα μπουμπούκια γιασεμιού ανοίγουν το βράδυ άμα τα βάλεις σε νεράκι». Έκλεψα κι εγώ μερικά από τη διπλανή αυλή, τους έδωσα νεράκι και κοιμήθηκα μαζί τους.

Είχα κλείσει και το παράθυρο, ξύπνησα μεθυσμένος από το άρωμά τους –τα είχα στολίσει δίπλα στο καινούργιο μου κρεβάτι. Σηκώθηκα και παραπατούσα. Ο Στιφάδος –ο κούνελός μου- το παρατήρησε.

-Πάλι τα ήπιαμε χθες; ειρωνεύτηκε.

-Δεν είμαι μεθυσμένος. Σηκώθηκα απότομα και ζαλίστηκα.

-Από τη μέρα που πήρες διπλό κρεβάτι όλο απότομα σηκώνεσαι.

-Ζηλεύεις;

-Όχι. Τι να ζηλέψω;

-Επειδή το κλουβί σου είναι στενό, ενώ το κρεβάτι μου ευρύχωρο.

– Ε, και λοιπόν; Κι εσύ μόνος σου κοιμάσαι. Σιγά μη ζηλέψω. Δε σφάξανε. Ξέρεις γιατί πετάγεσαι απότομα; Γιατί ένα ευρύχωρο ίσον δύο στενόχωρα. Άσε κάτω το μαχαίρι αφεντικό!

12 σκέψεις σχετικά με το “…ευρύχωρες

  1. Δοκίμασες να βάλεις λίγα γιασεμιά και στον κουνέλη;
    Εκεί να δεις ζαλάδα μετά…
    😉

  2. κύριε, πρέπει να έχετε πολύ υψηλό iq. Όχι γιατί γράφετε συχνά, με χιούμορ και φαντασία, αλλά επειδή τα κείμενά σας είναι μεγάλες φιλοσοφίες, σε απλές κουβέντες. Σας θαυμάζω, να ξέρετε.

  3. @ L

    Ελπίζουμε στο ότι το δίκιο σε αυτόν τον τόπο δεν πεθαίνει τελευταίο.

    @ stardustia

    τα τρώει 🙂

    @ ananas

    Ευτυχώς που είμαι εξοικειωμένος με το «κύριε» της τάξης 🙂
    Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τα καλά σου λόγια.
    Εγώ να ξέρεις πάντως, μικρές ιστορίες μου αρέσει να γράφω μόνο, αλλά που και που τρυπώνουν στις γωνίες τους ιδέες. Όπως κάνει ο Στιφάδος. Μόλις του ανοίξω το κλουβί πάει και χώνεται στα ράφια της βιβλιοθήκης. Στην αρχή του άρεσε να τρυπώνει πίσω από την τηλεόραση και να μασάει το καλώδιο τη κεραίας. Μια φορά όμως μπερδεύτηκε, μάσησε το καλώδιο του φορτιστή και έπαθε ένα ηλεκτροσόκ. Από τότε τρυπώνει στη βιβλιοθήκη και έχει μάθει να μου βγάζει γλώσσα. 🙂

  4. μα καλέ μου γι αυτό ακριβώς το είπα και εγώ… γνωστοί δικοί μου Κουνέληδες μου είπαν ότι η επίδραση αυτών των άνθεων είναι μεγαλύτερη όταν αντί να τα μυρίζουμε τα… μασάμε…

  5. Αφεντικό ελπίζω να μην τον πείραξες τον κούνελο!

    (ξανα)υπογράφω τη δήλωση απόλυτου εθισμού στις μικρές σου ιστορίες…

  6. @ stardustia

    Τώρα με την κρίση έχει τρομοκρατηθεί. Τρώει ότι βρίσκει. «Μη μασάς ρε Στιφάδο. Κρίση είναι θα περάσει» του λέω εγώ τίποτα αυτός.

    @ silentcrossinhg

    Του επέβαλα απλώς περιοριστικά μέτρα. Μόνο στο μπαλκόνι. Σαλόνι τέλος.

    @ αλέξανδρος

    Πάντως και το δικό μου το «κλουβί» κάγκελα έχει. Μόνο που δεν τα μασάω (ακόμα)

  7. @ silentcrossing

    Έχω κάνει πατέντα για να εξασφαλίσω κανονικές συνθήκες θερμοκρασίας για εκείνον και πίεσης για εμένα 🙂

  8. Για μενα ηταν καπως απλοποιημενα τα των κρεββατιων.Ενα διπλο=Ενα μονο
    Τουτεστι,οπου και να μ’εβαζες μονη μου κοιμομουν.
    Ευτυχως,Θεουλη μου.

Σχολιάστε

