…για τις χαμένες ευκαιρίες

Ένιωσα κάτι να ψάχνει – «Η γλώσσα της είναι αυτή;» – μέσα στο στόμα μου –  «Ώστε φιλάνε κι έτσι;» – Πέμπτη Γυμνασίου εγώ –  «Που το πάει το χέρι μου καλέ;» – έκτη αυτή – «Στο στήθος της!»

-Θα έρθεις αύριο και στο δικό μου πάρτι;
-Τι ώρα.
-Εννιά. Αλλά εσύ έλα εφτά. Ανέβα κατ’ ευθείαν στην ταράτσα. Στο δώμα. Εντάξει;

Την άλλη μέρα η φωνή του κυρ Μήτσου με σταμάτησε στην εξώπορτα.
-Πάλι πάρτι;
-Πατέρα υπάρχει λόγος. Άσε με!
-Τι λόγος;
-Δε μπορώ να σου πω.
Δεν μπόρεσα να τον πείσω.

Μια βδομάδα μετά, βγάζει και μου δίνει λεφτά.
-Πολλά δεν είναι; Τι να τα κάνω;
-Για… γυναίκα.
-Πριν μια βδομάδα που έπρεπε να κάνεις το καλό δεν το έκανες.
-Δεν είχα λεφτά.
-Ναι αλλά εγώ είχα γυναίκα!

8 σκέψεις σχετικά με το “…για τις χαμένες ευκαιρίες

  1. κι ετσι απλα του ηρθε ενα σκαμπιλι για την αναποδη τυχη του!
    πολυ ομορφο.
    (εχεις παρει φορα- καλο για μας!)

  2. @ Maria

    Το κακό με το timing είναι πως δεν το καταλαβαίνεις όταν έρχεται. Έτσι εθίζεσαι στην αναμονή ή στην ανυπομονησία.

    @ αλέξανδρος

    Το χειρότερο είναι να μπερδεύεις το σύμπαν με τις γυναίκες. τότε τα λεφτά είναι το λιγότερο που χάνεις.

    @ άλις

    Αν είχα πάρει φορά και τότε και δεν είχα σταματήσει στην εξώπορτα … Ποιος ξέρει …

  3. Εγώ θα το πάω αλλού. Ναι, κακώς συγχέουμε λεφτά με γυναίκες, κακώς δεν έγινε το πρώτο πήδημα, ένας έκτακτος πρώτος έρωτας. Κυρίως όμως, εκείνο το συναίσθημα, του ότι κάτι σου λείπει, κάτι δε σε άφησαν να ολοκληρώσεις, πρέπει να συνόδευσε πολλές γεύσεις από νύχτες σου.

  4. @ demon

    Να σου πω. Αυτό που συνόδευσε πολλές νύχτες μου ως έφηβος ήταν η «πρώτη φορά» -Σκέτη καταστροφή (διάρκειας μερικών λεπτών) 🙂
    Το κακό είναι πως η «πρώτη φορά» είναι μοναδική, ενώ οι «τελευταίες φορές» είναι πολλές και απροειδοποίητες.

  5. οι μεγάλοι με τις πρακτικότητές τους έχουν χαλάσει τα καλύτερα παιδικά όνειρα τελικά…

    μα να που αυτά δεν ξεχνιούνται…

Σχολιάστε

