… από τη θεωρία στην «πράξη»

«Αυτό είναι δικό σου…»
«Αυτό είναι δικό μου…»
«Αυτό είναι της σχέσης…»

Με αυτήν τη θεωρία -τρίπτυχο ο Σάκης καθάριζε κάθε πρόβλημα, έβρισκε το δρόμο εξόδου σε κάθε κρίση στο γάμο αλλά και στη δουλειά του.

«Πες και τίποτα άλλο ρε συ. Βαρεθήκαμε το ίδιο τροπάρι!» τον προειδοποιούσε ο συνεταίρος του ο Τάκης. Η γυναίκα του η Σούλα από την άλλη, έδειχνε να εμπεδώνει τη θεωρία.

Ένα βράδυ, ο Σάκης πλαγιάζει κι αγκαλιάζει «ορεξάτος» τη Σούλα, μετά από πάρα πολύ καιρό.

«Α δε γίνεται, είμαι έγκυος» του κάνει αυτή, και πριν προλάβει να χαρεί ως πατέρας, τον αγγίζει «εκεί».

«Αυτό είναι δικό σου…»

Ύστερα αγγίζει το δικό της «εκεί».

«Αυτό είναι δικό μου…»

Και μετά χαϊδεύει την κοιλιά της.

«Αυτό είναι του Τάκη».

8 σκέψεις σχετικά με το “… από τη θεωρία στην «πράξη»

  1. το κείμενο είναι δικό σου
    η ανάγνωση είναι δική μας
    μα η απόλαυση είναι όλων μας…

    νά ‘σαι καλά βρε ζβ!!!

  2. χαχαχααχαααα καλόοοο!

    αλλά να σου πω, δεν είναι κακό να ξεκαθαρίζεις και να οριοθετείς τα πράγματα. Τουλάχιστον ο ήρωας αναγνωρίζει ότι κάποια πράγματα ανήκουν στον άλλον και δεν τα θέλει όλα δικά του. Οπότε, κρίμας…

  3. μαγκας ο τακης
    γατα που πιανει πουλια στον αερα η σουλα
    ..εμεινε μπουκαλα ο σακης

    δεν μου αρεσουν οι μεθοδοι και τα τεχνασματα στις σχεσεις. μου μυριζουν κατι απο πλαστικο.

    (γελασα πολυ, να ξερεις)

  4. @ stadustia

    Βλέπω την εμπεδώνεις και συ τη θεωρία του Τάκη ε; 🙂

    @ annanas

    Όχι δεν είναι κακό αρκεί να θυμάται κάποιος οτι υπάρχουν και ατελείς διαιρέσεις 🙂

    @ άλις

    Ούτε εμένα μου αρέσουν τα τεχνάσματα και κυρίως η θεωρία πως «η σχέση θέλει δουλειά». Είναι σα να λες «η σχέση θέλει ένσημα»

  5. Ο συνεταίρος του Σάκη φαίνεται πως βαρέθηκε τη θεωρία που έβρισκε δρόμο εξόδου σε κάθε κρίση, και προτίμησε τον δρόμο εισόδου…

Σχολιάστε

