…με περιφερόμενες «οικόνες»

Μου τελείωσαν οι ιστορίες ή χάθηκαν στη μετακόμιση;
Τα έχουν αυτά οι αλλαγές. Μαζεύεις τα πράγματά σου, τα τακτοποιείς σε κούτες, περιμένεις το φορτηγό κι ενώ τίποτα δεν έχεις ξεχάσει, είσαι βέβαιος πως κάτι έχεις χάσει.

«Για μέτρα κουτιά: Ένα, δύο, τρία … σαράντα οχτώ, σαράντα εννιά.  Παρά ένα πενήντα.»

Γράφω μια ιστορία.

«Ιστορία σε πενήντα λέξεις. Του Β.Ζ.

Οδός Κρήνης -το σπίτι κοντά στην αλάνα.
Οδός Χίου -στο ψιλικατζίδικο της Χαρίκλειας είχε και τηλέφωνο.
Οδός Χρυσοστόμου Σμύρνης απέναντι από το γήπεδο.
Οδός Σωκράτους.
Οδός Ανδριανουπόλεως κοντά στην παιδική χαρά.
Οδός Σολωμού –των συζύγων τα ιερά.
Οδός Φαναρακίου -μακριά απ’ όλα.
Οδός Σπετσών κοντά στις  μεγάλες αγάπες.
Οδός Αρκαδίου…»

Πενήντα.

Βάζω το χαρτί στην άδεια κούτα,  την κλείνω και την «ξεχνάω» στο δρόμο.

24 σκέψεις σχετικά με το “…με περιφερόμενες «οικόνες»

  1. @ ananas

    Εγώ αντιθέτως προσπαθώ να φανταστώ να φανταστώ αυτόν που θα με βρει.

  2. @ annanas

    Τώρα πρέπει να σε φανταστώ 🙂

    @ ο δείμος του πολίτη

    Σε ευχαριστώ πολύ.

  3. δεν θέλει και πολλή φαντασία. Είμαι κίτρινη, έχω φλούδα κι ένα πράσινο φύλλωμα για τσουλούφι :Ρ

  4. Μετακόμιση; Όχι άλλη μετακόμιση! Είμαι σε μετακόμιση!!! Μια μετακόμιση που φοβάμαι πως δε θα τελειώσει ποτέ. Φοβάμαι πως πλεον θα μένουμε ανάμεσα σε δυο σπίτια! Καλημέρα 🙂

  5. @ αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Λες να «πάω» από «αυτανάφλεξη;

    @ Erasehead

    Το χειρότερο πάντως από το να μένεις ανάμεσα σε δύο σπίτια είναι μένεις ανάμεσα σε δύο ζωές.

  6. @ theorema

    Ευχαριστώ για το σχόλιο (και για το περιεχόμενο και γιατί είμαι λίγο προληπτικός με το 13 🙂 )

  7. @ αλέξανδρος

    Έχω «κολλήσει» με μια ιστορία ιδιότροπη, που δεν συμβιβάζεται με τις λέξεις που τις δίνω και δεν τελειώνει με τίποτα, . Θα την ανεβάσω μου φαίνεται όπως είναι, να «απαλλαγώ» από αυτήν.

  8. …ή μπορείς να αφήσεις την ιστορία ατέλειωτη και να ζητήσεις από τους θαμώνες του ιστολόγιού σου να την τελειώσουν – όπως στο θεατρικό Improv.

    Λοιπόν, νομίζω οτι βρήκα την κούτα που ξέχασες στο δρόμο, και, περίεργο, μου φαίνεται οτι την έχω ξαναδεί.

  9. είσαι μάστορας της λιτής έκφρασης και το ξέρεις.
    Τόσο απλές φράσεις σαν περιτύλιγμα ολόκληρης ζωής…

  10. @ Μιχάλης

    Για φαντάσου μια κούτα που κάνει το γύρο του κόσμου και γεμίζει σιγά σιγά με ιστορίες γραμμένες σε χαρτάκια.
    Όσο για την άλλη ιστορία, την τελείωσα τελικά στο παρα τρίχα και την ανέβασα. 🙂

    @ stardustia

    Η λιτότητα κοστίζει.
    (Σε ευχαριστώ)

  11. @ Θόδωρας

    Σωστά. Ξέχασα το νεοκλασικό στην οδό Νοταρά με την ξύλινη σκάλα που έτριζε και τον σκοτεινό θάλαμο.

Σχολιάστε

