…υγρές

Ο κύριος Κώστας μου είχε πει κάποτε ότι κάθε εφτά χρόνια συμβαίνει μία κρίση στην ζωή του άνδρα. Κρίση με την θετική έννοια, με το νόημα της αλλαγής, της μεταμόρφωσης.

-Στα εφτά πηγαίνει σχολείο, στα δεκατέσσερα είναι ικανός να τεκνοποιήσει, στα εικοσιένα είναι ικανός να πολεμήσει και πάει λέγοντας.

-Και ο έρωτας κύριε Κώστα; τον ρώτησα.

Άνοιξε ένα βιβλιαράκι και μου διάβασε : «Ο έρωτας είναι υγρός, κάνει την ψυχή υγρή και την φέρνει κοντά στο θάνατο»

Ένιωσα να ιδρώνω. Ξέχασα αμέσως την προπαίδεια του εφτά.  Η ανησυχία μου είχε πολλαπλασιαστεί καθώς την εποχή εκείνη με ταλάνιζε έρωτας μεγάλος.

-Και εσείς κύριε Κώστα δεν έχετε ερωτευθεί ποτέ;

-Και βέβαια έχω ερωτευθεί.  Πως αλλιώς θα μπορούσα να αναμετρηθώ με τον θάνατο; νομίζω πως μου απάντησε.

Εις μνήμην Κώστα Αξελού.

14 σκέψεις σχετικά με το “…υγρές

  1. μπαινω και ξαναμπαινω, μα δε βρισκω κατι αξιο, που θα μπορουσα να πω σε αυτο εδω το κειμενο.

  2. @ Theorema

    Εμένα με εκπλήσσουν (όχι πάντα ευχάριστα) πάντα οι σοφές κουβέντες. Ειδικά όταν η έκπληξη διακόπτει μια περίοδο νοητικής πλήξης.

    @ Μιχάλης

    Το διπλό απάντημα μπορεί να σημαίνει ότι θα πάρεις απαντήσεις σε δύο αναπάντητα ερωτήματα.

  3. @ άλις

    Δεν πειράζει, πολλές φορές διαβάζω ή ακούω και μιλάω για αυτό (έστω και στον εαυτό μου) μετά από καιρό.

  4. @ ο δείμος του πολίτη

    Σε ευχαριστώ. Νομίζω πως η ξηρασία των καιρών απαιτεί λίγη υγρασία (τουλάχιστον)

  5. Κάπως έτσι σκεφτόμουν κι εγώ μέχρι το 2005.
    Τότε έληγε η εφταετία απ΄όταν γνώρισα τη γυναίκα μου.
    Μετά είπα , «άντε μωρέ να περιμένω μέχρι το 2008»
    (το 2001 παντρευτήκαμε)
    Τιποτα.
    Ακόμα δεν έχει τελειώσει αυτό το βάσανο.
    Ή δεν στα’ πε καλά ο κυρ Κώστας
    ή δεν μας τα είπες όλα.

  6. @ αλέξανδρος

    ή δεν μου τα είπε καλά ή δεν κατάλαβα καλά.

    @ Aurangel

    Σε ευχαριστώ πολύ. Την καλησπέρα μου 🙂

  7. «Και βέβαια έχω ερωτευθεί. Πως αλλιώς θα μπορούσα να αναμετρηθώ με τον θάνατο;». Ιδιοφυές.

  8. @ sixtwelve

    Θα μπορούσε να διατυπωθεί και αλλιώς: «Και βέβαια έχω νιώσει ότι πεθαίνω. Πως αλλιώς θα μπορούσα να ερωτευθώ;» .

Σχολιάστε

