…κλέφτικες

Μικρός νόμιζα πως κάτω από το κρεβάτι μου υπάρχει μια πόλη μαγική και πως τα όνειρά μου είναι ιστορίες που συμβαίνουν στους δρόμους και τα σπίτια αυτής της πόλης.

Γι’ αυτό, όταν μου αγόραζαν καινούργια παπούτσια τα έπαιρνα δίπλα στο μαξιλάρι μου. Για να μη μου τα κλέψουν «οι από κάτω».

Όταν μεγάλωσα λίγο, άκουσα κάτι μεγαλύτερα παιδιά να λένε πως έτσι γίνεται και με τις γυναίκες. Πρέπει να τις έχεις συνέχεια δίπλα στο μαξιλάρι σου για να μη τις κλέψουν.

Από τότε, όταν η μαμά μου κοιμόταν στον καναπέ ξαγρυπνούσα για να παραφυλάω τον κλέφτη. Καλού κακού είχα στήσει όλα τα στρατιωτάκια κάτω από το κρεβάτι μου. Η μάνα μου φώναζε να τα μαζεύω.

«Λες να αγαπάει τον κλέφτη;» σκεφτόμουν και αποκοιμιόμουν.

10 σκέψεις σχετικά με το “…κλέφτικες

  1. Όταν είναι κάτι αληθινό δε μπορεί να στο κλέψει κανείς.
    Είναι σπάνιο βέβαια αλλά μαγικό αν έχεις την τύχη να το ζήσεις.

  2. @ Νίκος

    Φυσιολογικό σε βρίσκω. Θα ήταν ανησυχητικό να κοιμάσαι με τα παπούτσια για να κυνηγήσεις τον κλέφτη 🙂

    @ παρασκευή

    Αυτό δεν είναι κακό. Το κακό είναι να αγαπάει και τον αστυνόμο.

    @ Μ.Α.

    Δε μπορεί να στο κλέψει, αλλά μπορεί να το χάσεις και τελικά να το ξεχάσεις.

  3. Αναφορικά με τις γυναίκες, θαρρώ πως ο φόβος για την πιθανή απώλεια (αυτών) οδηγεί στη βέβαιη απώλεια του εαυτού μας – αποτέλεσμα που επιταχύνεται όταν (αγχωτικά και πιεστικά) τις κρατούμε διαρκώς κοντά μας…

  4. @ ab irato

    Σωστό. Και να μη ξεχνάμε πως αυτό που φοβόμαστε πολύ είναι και αυτό που πιθανότερα θα συμβεί. Να δεις, ποιος είπε; Πως πολλοί άντρες λέει, παντρεύονται τελικά τις γυναίκες που φοβούνται περισσότερο και στην συνέχεια μένουν μαζί τους γιατί φοβούνται πως θα μείνουν για πάντα μαζί τους.

  5. @ αλέξανδρος

    Υπάρχουν και χειρότερα. Να κοιμάσαι κάτω από το κρεβάτι.

  6. Υπέροχη ιστορία…
    Η αδελφή μου μικρή, νόμιζε πώς κάτω από το κρεβάτι της υπήρχε μια νεκροκεφαλή που μιλούσε και παντα ήταν έτοιμη να σηκωθεί και να φύγει τρέχοντας…Εσύ πάλι, το αντίθετο…

Σχολιάστε

