…επετειακές

3Χαράματα. Χάρμα οφθαλμών τα χρώματα αλλού – υποθέτω.

Έστω ότι φεύγω. Τι να πάρω μαζί μου;

Σίγουρα θα κάνει κρύο. Έτσι έχω ακούσει.

Ας φτιάξω έναν ζεστό καφέ πρώτα. Να το σκεφτώ.

Με προσοχή όμως ε; Μη τους ξυπνήσεις.

Τα παιδιά δεν έχουν σχολείο σήμερα. Ας κοιμηθούν λίγο παραπάνω.

Πως αποχαιρετά κανείς τον εαυτό του; Σίγουρα δεν του εύχεται καλή αντάμωση.

Αποχαιρετισμοί και βλακείες. Τέλος πάντων.

Πρέπει βάλεις τα πράγματα σε μια σειρά. Άντε σε δύο. Όχι σε τρεις.

Η ζωή δεν είναι παρέλαση αγαπητέ μου. Ή μήπως είναι;

Εν – δυο, Εν – δυο, Εν – δυο – τρεις. Το χάσαμε το βήμα.

Αποφάσισα. Θα πάω την μικρή στην παρέλαση σήμερα και φεύγω αύριο.

Κι αύριο μέρα είναι. Κι εγώ άνθρωπος είμαι. Και η ζωή παρέλαση είναι.

 


10 σκέψεις σχετικά με το “…επετειακές

  1. «Πώς αποχαιρετά κανείς τον εαυτό του; Σίγουρα δεν του εύχεται καλή αντάμωση…Και η ζωή παρέλαση είναι.
    »

    …ή μπορεί και να του το εύχεται: «Καλή αντάμωση» μετά την «παρέλαση» – που να μην κρατάει μια ζωή. Για να μαζέψουμε από κάτω τα κέρματα που μας πέταξε το κοινό για ενθύμιο, μετά καλαμπουράκι και καφέ στην διπλανή καφετέρια με την παρέα.

  2. @ Μιχάλης

    Αυτό είναι καλύτερο «Καλή αντάμωση μετά την παρέλαση». Καλά το πες.

  3. Η ζωή είναι μια παρέλαση…, και τί παρέλαση…
    Αδιάκοπη…
    Καλημέρα από ΝΖ…

  4. Αφού μιλάτε ακόμα με τον εαυτό σας είστε σε καλό δρόμο.
    Εγώ με εμένα είμαστε τσακωμένοι πάνω από ένα χρόνο τώρα… δεν πάμε ούτε στις παρελάσεις μαζί…
    Τουλάχιστον πάω εγώ με τα παιδιά..

  5. @ masterpcm

    Τώρα που το λέτε σκέφτομαι πως δεν ‘εχω τσακωθεί ποτέ με τον εαυτό μου αν και μου έχει δώσει πολλές αφορμές.

Σχολιάστε

