…κάπου στον Πειραιά

Την έκανα την βλακεία και ρώτησα τον διπλανό μου «Ρε συ τι κάνει ο Σ; Τον βλέπεις καθόλου;»

Δεν απάντησε. Ή δεν με άκουσε ή δεν πρόλαβε. Βρήκα μόνος μου την απάντηση στην απέναντι πλευρά του τραπεζιού αριστερά μας. Περίμενα να του απευθυνθούν δύο φορές με το όνομά του «Σ» για να σιγουρευτώ ότι το ελαφρώς ειρωνικό χαμόγελό, που ναι, κάτι μου θύμιζε, είχε διασχίσει τριάντα τόσα χρόνια μέχρι αυτή την συνάντηση συμμαθητών στο ταβερνείο κάπου στο λιμάνι σου Πειραιά.

Δεν πρέπει να μελαγχολήσω επαναλάμβανα στον εαυτό μου μέχρι να βρω κάποιο επιχείρημα για να δικαιολογήσω την ντροπή μου. Και το βρήκα. Υπάρχει ένας τύπος μελαγχολίας, ιδιαίτερα αγαπητός, με άσπρα μαλλιά, αραιά, και μειδίαμα ξεχωριστό σαν τρίχα σε λευκό πουκάμισο. Λέγεται μελαγχολία ημερολογίου.

7 σκέψεις σχετικά με το “…κάπου στον Πειραιά

  1. Μελαγχολίας καμώματα έχουν συχνά ημερολογιακή προέλευση.. Ή αλλιώς Νοσταλγία.
    Γεια σου Βασίλη.

  2. Γεια σου Ανέστη.
    Ξέρεις τι σκεφτόμουν; Ότι ποτέ δεν έχω δει να πουλάνε ημερολόγιο με καθρέφτη. 🙂

  3. @ Πέτρος

    Δε φταίω ρε Πέτρο. Η διαλεκτική αλκοόλη φταίει 🙂

    @ Μιχάλης

    Τι θα έλεγες για έναν καθρέφτη που θα σε φωτογραφίζει κάθε που θα τον κοιτάζεις (ή θα σε κοιτάζει;) τυπώνοντας και την ημερομηνία;

Σχολιάστε

