…για δράκους

1Μια φορά είδα  έναν δράκο.

Ήταν κρυμμένος στην χαρουπιά της  αυλής.

Εγώ ήμουν στην σκάφη μου – κατά φαντασίαν ψαράς – απελπισμένος χωρίς πανιά, χωρίς κουπιά, ακίνητος.

Το τεράστιο μάτι του δράκου ξεπρόβαλλε αγριεμένο ανάμεσα στα φύλλα της χαρουπιάς.

– Δεν σε φοβάμαι δράκε,  φωνάζω φοβισμένος.

Και τι κάνει αυτός νομίζετε;

Μου κλείνει το μάτι και μου πετάει κατακέφαλα ένα τεράστιο χαρούπι.

Το πιάνω κι εγώ και του το ξαναπετάω με όλη μου την δύναμη.

Ένιωσα την «βάρκα» μου  να κινείται.

Μου το ξαναπετάει. Το πιάνω, το πετάω πάλι, ξαναπροχωράει η «βάρκα».

Πιάσε – πέτα το χαρούπι, κατάφερα και γύρισα στο «νησί» μου.

– Έπιασες ψάρια χαρά μου; ρώτησε η «γυναίκα» μου.

– Ένα χαρούπι έπιασα και το πέταξα, απάντησα χαρούμενος.

Αλλά μόλις αντίκρυσα το αγριεμένο της μάτι  φοβήθηκα.

Επιμύθιο : Καλύτερα να σε κυνηγάει ο δράκος παρά να σε περιμένει.

19 σκέψεις σχετικά με το “…για δράκους

  1. @Λάκης Φουρουκλάς

    Καλημέρα (χωρίς δράκους) 🙂

    @ Artanis

    Καλημέρα. Απ’ ότι κατάλαβα σε πολλούς έχουν στήσει καρτέρι δράκοι 🙂

  2. @ masterpcm

    Εν τοιαύτη περιπτώσει δε μπορεί κανείς να ευχηθεί «και στα δικά σας» 🙂

    @ ανώνυμος

    Από θάλασσες και βαρκούλες ξεμείναμε 🙂

    @ αγκαλιές του φεγγαριού

    Αρκεί βέβαια η ώθηση να δίνεται εξ αποστάσεως ε;

  3. Βαρκούλες και θάλασσες διατυπώνουν το ίδιο παράπονο!
    Ξέμειναν από θαλασσοπόρους.
    Κι από ψαράδες επίσης.
    (ανώνυμος-pandora)

  4. @ pandora

    Και από πυξίδες επίσης.

    @ weirdo

    Δεν μου πέταξε, αλλά σήκωσε ένα μπουρίνι το βλέμμα της …
    🙂

  5. έλα πες μας τώρα πως δεν σου άρεσε το μπουρίνι που…σήκωσε!

  6. μ αρέσουν τα μπουρίνια που σηκώνουν αγριεμένα μάτια

  7. Μμμ…αντιμετωπίζοντας τα όμως θα φτάσεις στο άλλο άκρο της κλίμακας της ηρεμίας μετά την ικανοποίηση του πάθους τους

Σχολιάστε

