…αρετσίνωτες

1Καλοκαίρι του 66 ο παππούς μας έκανε δώρο ένα αντίσκηνο για να πάμε διακοπές στο βουνό. Έδωσε και κατιτίς στον γείτονα να μας κρατήσει δυο καλά πεύκα  αρετσίνωτα κοντά στην πηγή.

Το αντίσκηνο χωρούσε δύο ντιβάνια, ένα ψυγείο  πάγου κι  ένα μωρό, την αδελφή μου. Εγώ κι ο πατέρας μου κοιμόμαστε έξω. Κάθε πρωί ξυπνούσαμε σκεπασμένοι με πευκοβελόνες. Ένα βράδυ έπεσε μία στο στόμα του πατέρα μου που το είχε ξεχάσει ανοιχτό. Κόντεψε να πνιγεί. Ξύπνησε η μισή Πεντέλη.

Τι να κάνει ο καψερός; Κοιμόταν μπρούμυτα. Αλλά κάθε βράδυ  στον ύπνο του ένιωθε, μου φαίνεται, οτι λαχταρούσε να κοιμάται αλλιώς. Και καθώς γυρνούσε, πάρτον κάτω, στα χώματα. Ύστερα, σαν καλός μπαμπάς, σηκωνόταν τρομαγμένος, τιναζόταν, και ξαναπροσπαθούσε. Να κοιμηθεί όπως έπρεπε και όχι όπως ήθελε.

10 σκέψεις σχετικά με το “…αρετσίνωτες

  1. Μακάρι να είχα κι εγώ κάποια ανάμνηση διακοπών με τον μπαμπά μου κι ας ήταν κι έξω από αντίσκηνο… Οι σχέσεις φτιάχνονται μ΄αυτή την καθημερινή τριβή – δεν αρκεί να δουλεύεις για χάρη των παιδιών σου, για να τα ‘χουν όλα, αλλά πρέπει να ‘σαι και Εκεί…

  2. @ παρασκευή απόγευμα

    ωχ

    @αλέξανδρος ανδρουλάκης

    άρα, πρέπει να κοιμάσαι όπως θέλεις αν θέλεις να κοιμάσαι όπως σου πρέπει.

  3. …θυμάμαι «ξερούς» ύπνους καλοκαιρινούς στο χώμα ή στο γρασίδι, όταν ξεκουραζόμασταν στο μεσημεριανό διάλειμμα της κοπιαστικής αγροτικής μας εργασίας…
    «γλυκός ύπνος» κι ας ήταν ένα τέταρτο εως μισή ώρα!!!!…

  4. @ ΣΤΑΥΡΟΣ

    γλυκός ο μεσημεριανός ύπνος. είτε σε δροσερά σεντόνια είτε με ιδρωμένα φιλιά είτε με πευκοβελόνες

    @ paperflowers

    Δυστυχώς με εκπαίδευαν από μικρό να κοιμάμαι όπως πρέπει μέχρι που «πιάστηκα» και άρχισα να κοιμάμαι όπως θέλω.

  5. Είναι περίεργο, αλλά είναι γεγονός…Στον ύπνο βλέπεις τον άλλο…Ο πατέρας μου ροχάλιζε και οι τοίχοι αντηλαλούσαν σα να είχε μπει τρακτερ στο σπίτι…
    Έδινε όμως και μια αίσθηση ασφάλειας…

  6. Μπορεί άμα κοιμάσαι όπως πρέπει να ξυπνάς όπως θέλεις…

  7. @ Μιχάλης Νικολάου

    … ή άμα κοιμάσαι όπως θέλεις να ξυπνάς όπως πρέπει 🙂

Σχολιάστε

