…βιασμένες για προληπτικούς λόγους

2Τι μέρα είναι σήμερα; Κυριακή; Πότε πήγε Κυριακή;

Δεν θα γράψω 123 λέξεις σήμερα. Θα αντιγράψω περισότερες. Έτσι. Κατ’ εξαίρεση επειδή είναι η μέρα της γυναίκας. Θα «μιλήσουμε» για «νόμιμα» επιδοτούμενα από το ελληνικό κράτος βασανιστήρια στις γυναικείες φυλακές.

Πρόκειται για αφηγήσεις γυναικών που κρατούνται ή κρατήθηκαν στις ελληνικές φυλακές. Γυναίκες  που τις βίασαν και τις βιάζουν ανθρωποφύλακες βάση κανονισμού ανύπαρκτου.

Όσοι προέβησαν στις πράξεις που περιγράφονται στις αφηγήσεις των γυναικών πρέπει να δικαστούν για αυτουργία σε βιασμό και οι προιστάμενοί τους για ηθική αυτουργία.

Αν «ανοίξετε» το ποστ θα είναι σαν να ανοίγετε την πόρτα θαλάμου βασανιστηρίων. Όσα θα διαβάσετε δεν είναι ευχάριστα για αυτό σκεφτείτε καλά πριν συνεχίσετε την   ανάγνωση   …

«Με το ζόρι, απειλώντας με ότι είναι νόμος της φυλακής και ότι θα υποστώ πειθαρχικό, με υποχρέωσαν να κάτσω σε μια γυναικολογική καρέκλα και να ανοίξω τα πόδια μου, αφημένη στα χέρια τους, να μου βάζουν δυο ολόκληρα δάχτυλα στον κόλπο μου και να τα πιέζουν… χωρίς να έχω δώσει καμία αφορμή και ενώ τους έλεγα ότι πονάω με προσέβαλλαν…»

«Περίμενα μες στο κρύο μόνο με τα εσώρουχά μου στο δωμάτιο της έρευνας… Μέχρι να έρθει εκείνη με τα ρούχα, με έβαλε να βγάλω και τα εσώρουχά μου. Ντρεπόμουν τόσο πολύ που βρέθηκα σε αυτή τη θέση… Οι συνθήκες κάτω στην απομόνωση ήταν απάνθρωπες… Η τουαλέτα παραμένει κοινή για όλες, όπως και η κάμερα που με παρακολουθεί όταν ενεργούμαι…»

«Στην απομόνωση έκατσα πέντε μέρες… Η υπάλληλος έλειπε συνέχεια γιατί έχουν έλλειψη προσωπικού, έτσι όταν ήθελα να πάω τουαλέτα δεν βρισκόταν εκεί για να μ’ ανοίξει και αναγκαζόμουν να χτυπάω το κουδούνι και να περιμένω γιατί ερχόταν πολύ αργότερα. Μου είχε τύχει να θέλω να πάω τουαλέτα και η υπάλληλος να μη μου ανοίγει, και έτσι αναγκάστηκα να ενεργηθώ πάνω μου…»

«…η φυλάκιση ουσιαστικά σημαίνει την ομηρία μου από τους δεσμοφύλακες που ελέγχουν και επεμβαίνουν ακόμη και στα γεννητικά μου όργανα και στ’ απόκρυφα σημεία του σώματός μου. Οποτε μπαίνω στη φυλακή δέχομαι την ίδια επίθεση, η οποία ονομάζεται «έρευνα»… Προσφάτως που αρνήθηκα την κολπική έρευνα, διότι το να σου χώνει ο καθείς το δάχτυλά του είναι τουλάχιστον «απρεπές», και ζητούσα υπερηχογράφημα, με απείλησαν ότι θα με δέσουν όλη νύχτα με τη χειροπέδα στο κάγκελο…».

«Δεκάδες γυναίκες κρατούμενες στις ελληνικές φυλακες αποφάσισαν να σταματήσουν ένα βασανιστήριο που σε κάθε περίπτωση έχει τιμωρητικό – εκδικητικό χαρακτήρα. Αρνούνται να δεχτούν έναν ιδιότυπο βιασμό, τον κολπικό έλεγχο, να είναι ένα παιχνιδάκι στα χέρια ενός διεφθαρμένου συστήματος. Η απάντηση από την πλευρά των ανθρωποφυλάκων, με την πλήρη κάλυψη του υπουργείου Δικαιοσύνης, είναι ο εκβιασμός, ο τρόμος, η τιμωρία, η απομόνωση.»

…από την Ελευθεροτυπία

5 σκέψεις σχετικά με το “…βιασμένες για προληπτικούς λόγους

  1. Μπράβο σε αυτές λοιπόν! Αψηφώντας την τιμωρία αρνήθηκαν τη βαρβαρότητα και πήγαν κόντρα σε αυτό το ….»μπιπ» διεφθαρμένο σύστημα!
    Είμαι γεμάτη θυμό
    Να σαι καλά που το έγραψες γιατί πρώτον τίμησες με τον τρόπο σου την ημέρα και δεύτερον έμαθα κάτι που δεν ήξερα.

Σχολιάστε

