…υπέρ της έκπληξης

12Αν θέλεις να μου χαλάσεις τη διάθεση πες μου τι καιρό θα κάνει αύριο.

Πάει. Μου στέρησες το πρώτο της ημέρας εσωτερικό ή ηχηρό, ίσως αγενές κάποιες φορές, επιφώνημα που συνοδεύει το πρωινό τράβηγμα της κουρτίνας, το απροσδόκητο ξύπνημα υπό τους ήχους της βροχής και των μπουμπουνητών.

Εδώ που τα λέμε δεν έχει και πολλούς τρόπους να μας εκπλήσσει η φύση σε τούτη δω τη πόλη.

Μόνο τα νοήματα του ουρανού απόμειναν. Δώρα περισσευούμενα.

Και είναι άσχημο, δεν είναι; Εννοώ, να σου αποκαλύπτουν το δώρο που θα σου χαρίσουν ,πριν σου το χαρίσουν, πριν το αντικρίσεις, πριν το κρατήσεις στα χέρια σου. Εγωιστικό.

Ας μετρούν οι μαθηματικοί την έκπληξη με λογάριθμους  πιθανοτήτων.  Αφήστε τους. Πιο καλά την μετράμε με το  σχήμα των ματιών.

10 σκέψεις σχετικά με το “…υπέρ της έκπληξης

  1. @ αγκαλιές του φεγγαριού

    Χρωστάω μια ιστορία. Δεν την ξέχασα. Την «μαγειρεύω».
    Με το που τράβηξα την κουρτίνα βρήκα δύο περιστέρια να κάνουν παρέα στην παπαγαλίνα μου και λίμπα το μπαλκόνι μου. Δεν ήταν έκπληξη. Τα συνηθίζουν τέτοια σουαρέ στο μπαλκόνι μου τα πετούμενα της περιοχής. 🙂

    @ Λάκης Φουρουκλάς

    Δε μπορείς να φανταστείς την έκπληξη που ένιωσα όταν έμαθα τον μαθηματικό τύπο υπολογισμού της έκπληξης.
    Καλημέρα.

  2. για μενα, εκπληξη ανοιγοντας το παραθυρο μου, ηταν παντα το να δω ξαφνικα χιονι..

    για εσενα ευχηθηκα κατι καλυτερο απο αυτο που σου συνεβει..ισως αυριο..

    ευχομαι δυνατοτερα

    την ιστορια με την ησυχια σου
    και μην την βλεπεις σαν χρωστουμενο 😉

    καλο βραδυ

  3. @ αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Το κακό αλέξανδρε έιναι ότι έχω κάνει και εκείνο το ρημαδομεταπτυχιακό στη μετεωρολογία.

    @ αγκαλιές του φεγγαριού

    Να σου πω. Το χιόνι μου αρέσει να το περιμένω. Δηλαδή δε με πειράζει να μο πον σήμερα το βράδυ θα χιονίσει. Περίεργο ε;

  4. Δεν είναι ο εγωισμός κάποιων που σου χαλάει την έκπληξη του επόμενου πρωινού …

    Είναι ότι αυτοί οι κάποιοι ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν να σηκώσουν το κεφάλι τους να δούν πως είναι ο ουρανός εκεί ψηλά…

    Και έτσι,γιατί να μη σου πούν αυτό που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν να δούν, αλλά διακαώς επιθυμούν να πληροφορούνται?

    Δεν πρέπει να σου προκαλεί έκπληξη αυτό…

    Καλό σου Ξημέρωμα

Σχολιάστε

