…χωρίς κορνίζα

Με τοποθέτησε στον καναπέ. Κυριολεκτώ. Εγώ νόμιζα ότι με έβαλε να καθίσω αναπαυτικά. Μετά είδα το βλέμμα της να πηγαινοέρχεται από το πρόσωπό μου σε κάτι άλλο, δίπλα μου, έξω από το οπτικό μου πεδίο. Ζήτησα λίγο νερό. Όταν έφυγε γύρισα να δω. Ήταν μια βαριά ασημένια κορνίζα με την φωτογραφία του γάμου της. Μου είχε πει πως είχε χωρίσει. Ήπια το νερό κι έφυγα.

Περπάτησα λίγο κ’ έβαλα τον εαυτό μου να κάτσει σε ένα παγκάκι. Δυο παιδιά έπαιζαν ποδόσφαιρο με ένα μπουκάλι. Ακούστηκε ένα φρενάρισμα κ’ ένας γδούπος. Κοίταξα πίσω μου. Δεν είδα κάτι.  Γύρισα. Ο άνδρας αιμορραγούσε μερικά μέτρα μπροστά μου. Ήρθε αστυνομία. Έδωσα κατάθεση. Τους είπα ότι το δυστύχημα έγινε έξω από το οπτικό μου πεδίο. Δεν με πίστεψαν.

8 σκέψεις σχετικά με το “…χωρίς κορνίζα

  1. Όταν «μας σκοτώνουν» καλύτερα να μην βλέπουμε.
    Εξαιρετική ταινία μικρού μήκους!

  2. pandora

    Συνήθως όταν “μας σκοτώνουν” κλείνουμε το ένα μάτι στον “θάνατο” και ανοίγουμε το άλλο στον θύτη.

  3. Τιτάνια

    Ανταποδίδω ελπίζοντας να μου επιτρέψεις να δανειστώ την φράση σου «πρέπει κάπου να είμαστε για να έχουμε». Δεν φεύγει από το μυαλό μου.

  4. Η άδεια εδώθει όπως και η επιθυμία μου να συναντώ στο μπλοκ σας και άλλες τέτοιου είδους αναρτήσεις…

    Τιτάνια

  5. τελικά και ο φόνος δύναται να τοποθετηθεί σε πλαίσιο-κορνίζα,
    πάντα,όμως θα εξαρτάται από το βλέμμα που τον προκάλεσε,
    κι εκεί θα καταφεύγει αλληλοσυγκρουόμενος για να ιστορήσει το θύτη ή το θύμα…

    καλημέρα
    σας φιλώ

  6. @ Λάκης Φοροκουκλάς

    Έπρεπε να τος πω ότι έγινε έξω από το ζωτικό μου πεδίο αλλά τότε δεν θα καταλάβαιναν.

    @φαίδρα φις

    Η ιστορία των ανθρώπων μπορεί να ξαναγραφτεί πάνω στο «σχήμα-δίπολο» θύτης-θύμα.

Σχολιάστε

