…με προφητείες και αρκούδες

«Δυο κορφές έχεις, δύο γυναίκες θα πάρεις» θυμάμαι την γιαγιά μου να προφητεύει καμαρώνοντας τα φρεσκοχτενισμένα μαλλιά μου. Εγώ από την άλλη, με φουντωμένο μαλλί και αυταρέσκεια, καταβρόχθιζα σιωπηλός τα συριανά λουκουμάκια που με τράταρε ,αγνοώντας ότι εκτός από τις δύο συζυγικές κλίνες το μέλλον μου επιφύλασσε περισσότερες οδοντιατρικές πολυθρόνες.

Την θυμάμαι ακόμα, να διηγείται τα βράδια το παραμύθι με την Αννούλα. «Μη πας μακριά γιατί θα σε κλέψουν οι γύφτοι» την συμβούλευε η γιαγιά της αλλά η Αννούλα δεν την άκουσε, οι γύφτοι την έκλεψαν και την πούλησαν σε έναν αρκουδιάρη που την έβαλε να κάνει την αρκούδα επειδή  η πραγματική είχε ψοφήσει από το ξύλο.

Τελικά η Αννούλα σώθηκε, αλλά εγώ είχα μπερδέψει για πολλά χρόνια την προφητεία με το παραμύθι.

9 σκέψεις σχετικά με το “…με προφητείες και αρκούδες

  1. απ’τη στιγμη που μια κοπελα περασε για αρκουδα,
    πιστευεις οτι και μια αρκουδα θα μπορουσε με τα καταλληλα makeover να περνιεται για κοπελα?

    και αν ναι ποσο δυσκολοτερη κανει αυτο την κατασταση για εσενα που πρεπει να βρεις 2 κοπελες, αρα εχεις στατιστικα περισσοτερες πιθανοτητες να πεσεις σε αρκουδΑ?

  2. Όπως λέμε: «τα παραμύθια δεν είναι αλήθεια, αλλά τουλάχιστον δεν είναι ψέματα»…

  3. @fight back

    Δύσκολο να απαντήσω στις ερωτήσεις σου. Μπορώ να πω όμως πως με την πρώτη ήμουν η αρκούδα και εκπίζω με την δεύτερη να μην είμαι ο γύφτος 🙂

    @ andreas p.

    Πάρα πάρα πολύ σωστά.

  4. όπως συνήθως μπερδεύουμε τις ελπίδες με τις προσδοκίες,τους φόβους με τις διαισθήσεις κτλ κτλ…
    πείτε μου όμως,πού ακριβώς βρίσκονται οι δύο ή περισσότερες κορυφές στο κεφάλι?
    λέω να ψάξω κι εγώ…
    σας φιλώ και καλημέρα

  5. @ φαίδρα φις

    Εγώ τις κορυφές τις είχα εκεί ακριβώς που τελείωνε το κούτελο. Τώρα πια δεν υπάρχουν. Ουτε η γιαγια υπάρχει. Έφυγε, αλλά το παραμύθι της με βασάνισε. Βλέπεις οι άνθρωποι όπως οι αρκούδες καμιά φορά, που κρατάει χρόνια, ερωτεύονται τον αρκουδιάρη τους.

Σχολιάστε

