…για δυο φωτάκια και μια πυγολαμπίδα

Έσβησε η πυγολαμπίδα μου. Την πήγα στους καλύτερος εντομολόγους. Δεν γίνεται τίποτα, μου είπαν. Το θέμα δεν είναι οργανικό, είναι ψυχολογικό. Έλλειψη επικοινωνίας. Αυτό αποφάνθηκαν.

Πρέπει να πάει στο βουνό. μου πρότεινε ο τελευταίος εντομολόγος. Μακριά από τα φώτα της πόλης.

Τότε θυμήθηκα το Καρπενήσι. Εκεί είχα δει τελευταία φορά πολλές πυγολαμπίδες. Φορτώσαμε στο αυτοκίνητο σκηνή υπνόσακους και πήγαμε.

Τόσα ξενύχτια έχω να κάνω από φοιτητής. Περιμέναμε ώρες μέσα στο σκοτάδι, ούτε μία δεν φάνηκε. Η εξαφανίστηκαν ή έσβησαν όλες, σκέφτηκα. Τα μαζέψαμε και γυρίσαμε σπίτι.

Ένα βράδυ που πίναμε το ποτό μας στην βεράντα και ακούγαμε μουσική, την είδα να φωτίζει αμυδρά για τελευταία φορά. Μετά πέταξε ψηλά στον ουρανό και χάθηκε. Στο ράδιο έπαιζε το τραγούδι «σαν δυο φωτάκια μακρινού αεροπλάνου…»

14 σκέψεις σχετικά με το “…για δυο φωτάκια και μια πυγολαμπίδα

  1. @ με το φεγγάρι αγκαλιά

    Συμφωνώ αγαπητή μου. Και να μη ξεχνάμε τη ρήση «φοβού τους ετερόφωτους»

    @ μαύρα μεσάνυχτα.

    Κωλοφωτιά. Μπράβο. Είχα ξεχάσει αυτή τη καταπληκτική λέξη. Έτσι μου έρχεται να αλλάξω τον τίτλο.

  2. πυγολαμπίδες είναι μοναδικές γιατί έχουν εξαιρετική παροδικότητα..να χαίρεσαι που τις είδες και όχι να λυπάσαι που έσβησαν.. χαιρετώ

  3. όλα τα καταστρέφουνε, οι δόλιοι, όλα τα αφανίζουμε. στο τέλος θα μείνουμε μονάχα εμείς, κι από μας μονάχα οι πιο δυνατοί, μέχρι η φύση να πάρει την εκδίκησή της…

  4. @Ανέστης Μ

    Και όμως οι πραγματικές πυγολαμπίδες «σβήνουν» σιγά σιγά όπως διάβασα στην είδηση.

    @Λάκης Φουρουκλάς

    Δόλιοι και δολιοφθορείς μαζί. Κι αν δεν τα καταστρέφουμε και τα αφήνουμε να καταστραφούν είναι το ίδιο πράγμα.

  5. Tι καλό, ωραία έμπνευση.
    Μου άρεσαν και τα φωτάκια του αεροπλάνου, πάντα τραβούν την προσοχή μου με την ίδια σκέψη, την επόμενη φορά που θα πετάω μαζί τους. καλό βράδυ

  6. Μακάρι να βρήκε τις υπόλοιπες χαμένες κολοφωτίτσες !!!!

  7. Εύχομαι κάθε που βλέπεις δυο μάτια να λάμπουν από σένα, να σκέφτεσαι την πυγολαμπίδα που μπορεί να σου χαρίσει ό,τι σου αξίζει!
    Καλή σου βδομάδα…

  8. betty

    Τι όμορφα που είναι να πετάς.

    didymina

    Ποιος ξέρει ….

    demon

    Τι όμορφη ευχή. Σε ευχαριστώ πολύ.

  9. Oι πυγολαμπίδες είναι περίεργα πλάσματα…
    Φωτίζουν το σκοτάδι…
    Και τη μέρα απλά παύουν να κάνουν αυτό για το οποίο είναι προορισμένες…
    Αν η πυγολαμπίδα σου «έσβησε»… τότε ίσως να εκπλήρωσε το σκοπό της…
    Μπορείς εσύ όμως χωρίς την «πυγολαμπίδα» σου…?

    Την καλησπέρα μου

  10. Χρόνια έχω πιά να δώ πυγολαμπίδα… μάλλον έμεινα ν πίσω με τις νιότες μας… κι απλά αναβοσβήνουν σ’ άλλες εποχές από τις δικές μας. Σίγουρα σ΄εκείνους τους χρόνους, τις δικές μας τις βλέπουν κάποιοι, άλλοι, φωτεινές…

Σχολιάστε

