…αναμνηστικές

Όταν τα βάζεις με τις αναμνήσεις βγαίνεις συνήθως χαμένος. Όχι μόνο με τις άσχημες. Και με τις όμορφες τα πράγματα είναι δύσκολα, όταν κεντρίζουν την επιθυμία της επανάληψης που ερεθίζεται και γίνεται λαχτάρα. Αν μάλιστα η ανάμνηση είναι μολυσμένη, προκαλεί φαγούρα, ξύνεις, ματώνεις, σε τρώει.

Πώς να τα βάλεις με τους χιλιάδες εαυτούς των ημερών που πέρασαν; Να, εμένα μου επιτέθηκε σήμερα ο δεκαοχτάχρονος εαυτός μου από το ημερολόγιό του.

«Τι ημερομηνία λέει το ημερολόγιο τώρα που διαβάζεις; 2010 ; 2020; Τώρα που τα γράφω αυτά, σχεδιάζω πολλά, διαβάζω, περιμένω το καλοκαίρι. Εσύ, τώρα που μας διαβάζεις, τι σκέφτεσαι; Ποια απ’ όσα σχεδιάζαμε πραγματοποίησες; Που μένεις; Με ποιά είσαι; Έχεις παιδιά; Είσαι κουρασμένος; Έλα, φτιάξε καφέ, κάτσε στο γραφείο, άναψε τσιγάρο και απάντησέ μου »

9 σκέψεις σχετικά με το “…αναμνηστικές

  1. Συγκίνηση με τρεις λέξεις, άντε εκατόν είκοσι τρεις, πάντως απλές λέξεις, χωρίς μεγάφωνα και γιρλάντες…
    Τι να πω, πόσο θαυμάζω τη γραφή σου μόνο…

  2. Μήνες έχω να γράψω στο μπλόγκ μου και άλλους τόσους να αφήσω σχόλιο, οι αναμνήσεις σου όμως με παρακίνησαν, κάθομαι στο γραφείο χωρίς καφέ και τσιγάρο. Μακάρι μετά από 20 χρόνια να μπορούσα να πω ότι έκανα αυτά που ήθελα. Τώρα είμαι ακόμα στην αρχή, αν και υπάρχει ποτέ το τέλος; Κλείνει ο κύκλος της ζωής ποτέ;

  3. @ taradela

    Περιμένουμε να ξαναγράψετε λοιπόν. Όσο για την ζωή, αν έπρεπε να διαλέξω κάποιο σχήμα θα διάλεγα κάποιο ασύμετρο πολύγωνο.

  4. την ημέρα των πανελλήνιων αποτελεσμάτων για ποιόν αραγε να χτυπά η καμπάνα

  5. @ alicia

    ελπίζω να μην έχει μετασεισμούς 🙂

    @ taburito

    Δε ξέρω για ποιον χτυπά η καμπάνα, ξέρω ότι ο ταχυδρόμος χτυπάει δύο φορές.

  6. @ αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Δυστυχώς πάντα βρίσκω μια δικαιολογία για να συνεχίζω το κάπνισμα.

Σχολιάστε

