…μεταμφιεσμένες

Ποτέ το παιχνίδι δεν ήταν μόνο παιχνίδι, ήταν πάντα κάτι παραπάνω. Όταν ήμουν παιδί ήταν πολλά παραπάνω, ίσως έκλεινε μέσα του όλα όσα υπήρχαν έξω από αυτό, στην πραγματική ζωή, που συμπεριελάμβανε την φαντασία μου και ακόμα νομίζω ότι, ευτυχώς, την συμπεριλαμβάνει.

Με τα χρόνια το παραπάνω λιγόστευε, έγινε λίγο παραπάνω, καθόλου παραπάνω. Τα πράγματα αντιστράφηκαν και κάποιες στιγμές της ζωής έμοιαζαν, εγώ τις έκανα να μοιάζουν, με παιχνίδι. Αλλά ήταν κάτι πολύ παραπάνω από παιχνίδι.

Το έκανα περισσότερο για να μεταμφιέζω την αγωνία, αν και έτσι που είναι ατσούμπαλη δύσκολα την μεταμφιέζεις, δύσκολα την κρύβεις, δύσκολα την διασκεδάζεις. Εκτός αν ζεις μόνιμα σε χορό μεταμφιεσμένων.

Τι μασκαράς που είμαι, όλο τα φέρνω από δω , τα φέρνω από κει, για να κερδίζω.

5 σκέψεις σχετικά με το “…μεταμφιεσμένες

  1. αυτά που γράφετε ορισμένες φορές σηκώνουν άνεμο δέκα μποφόρ στο μέσα δάσος
    και είναι ποίηση

    καλημέρα
    σας φιλώ

  2. αλήθεια, καλέ μου μασκαρά,
    τι θα λέγατε να πετάξεις για λίγο την απρόσωπη «μάσκα» του πληκτρολογίου και να μας δείξεις τα δικά σου ίχνη επι χάρτου;

    αν σε ενδιαφέρει, στη γειτονιά μου σε έχω καλέσει σε ένα παίγνιο…

    καλημέρα!

  3. @ φαίδρα φις

    Η ποίηση χρειάζεται τουλάχιστον δύο για να είναι ποίηση. Σας ευχαριστώ και σας φιλώ. (νομίζω πως το «φιλώ» είναι η μόνη άξια αντιφώνηση στο «φιλώ»)

    @ stardustia

    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Αν και έχω «ανεβάσει» χειρόγραφα, θα ττ ξανακάνω με χαρά με τις επόμενες 123 λέξεις χειρόγραφες.

Σχολιάστε

