…μπροστά στον καθρέφτη

Εντάξει, να τα βάλω με θεούς και δαίμονες. Αλλά με ποιους να αρχίσω; Με τους δαίμονες ή με τους θεούς; Μπορώ βέβαια να αρχίσω να ξεπαστρεύω έναν από τους μεν και έναν από τους δε εναλλάξ, αλλά υπάρχει ο κίνδυνος μόλις ξεπαστρέψω μερικούς να συμμαχήσουν οι υπόλοιποι, θεοί και δαίμονες, εναντίον μου. Τότε θα είναι δύσκολα τα πράγματα.

Να ξεπαστρέψω πρώτα τους δαίμονες; Και αν δεν τα καταφέρω μετά με όλους τους θεούς και ξεμείνουν μερικοί; Ποιος τους αντέχει, που είναι εκδικητικοί, απαιτητικοί, εγωκεντρικοί;

Να ξεπαστρέψω πρώτα τους θεούς; Και αν δεν τα καταφέρω μετά με όλους τους δαίμονες και περισσέψουν μερικοί; Ποιος αντέχει τα νεύρα τους, την γκρίνια τους, την φλυαρία τους;

Κοίτα σε τι μπελάδες μπορεί να σε βάλει ένας καθρέφτης.

13 σκέψεις σχετικά με το “…μπροστά στον καθρέφτη

  1. καλημέρα,
    δεν θα ήθελα να σας απογοητεύσω αλλά μπορούν να γίνουν άπειροι συνδυασμοί,
    αφήστε που μπορεί αυτό ν’αποτελεί ένα ενθαρρυντικό μήνυμα…

    σας φιλώ

  2. φαίδρα φις

    Καλημέρα.
    Το γνωρίζω αλλά βρίσκομαι μονίμως (αλλά για όχι για πολύ κάθε φορά) σε δίλλημα, δε μπορώ να διαλέξω όταν με προσκαλούν ή προκαλούν ταυτόχρονα, με ποιους να πάω, με τους θεούς ή με τους δαίμονες. Σε αυτό το σημείο με βρίσκω λίγο ασταθή, αλλάζω συνέχεια συμμαχίες.

  3. φέρσου σαν τον Ιάσονα με τους τρομερούς πολεμιστές που έπρεπε να αντιμετωπίσει,
    και βάλτους να εξοντωθούν μεταξύ τους…

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Μόνο ένας καλλιτέχνης των θετικών επιστημών θα έβρισκε αυτή τη λύση

  5. Μπα, πρόκειται για λαϊκή σοφία.
    Πχ. κάθονται οι γέροι στο καφενείο στο χωριό, πίνουν ΄΄ολοι ρακές κι ένας πίνει …γκαζόζα.
    «Ήκαμα , λέει, εξετάσεις αίματος και μου ήβρηκαν αυτό κι εκείνο κλπ, και…κομμένες οι ρακές.»
    «Ε κακομίτση (κακομοίρη), ολομπούνταλος είσαι.
    Κανουνε μρε εξετάσεις σ΄αυτή την ηλικία;
    Δεν το κάτεχες πως κάτι θα σου βρούνε;
    Πίνε δα (τώρα) γκαζόζες!»
    Ετσι και με την παρούσα ιστορία:
    «No mirror no problem!»
    (που λεν και στο χωριό μου)

  6. Έχω να έρθω εικοσιπεντε χρόνια. Είχα σαν βάση το κάμπινκ στο Ρέθυμνο. Ήμουν φοιτητής και είχα έρθει να βρώ έναν γέρο γλύπτη -ξεχνάω και το όνομά του- ψηλα κάπου στα Ανώγεια. Εκείνη την χρονιά είχα ακολουθήσει το τραγούδι, είχα γυρίσει την Κρήτη και την Μάνη αλλά είχα «δει» πολύ λίγα πράγματα. Άλλα μάτια τότε.

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης

    ¨οταν ανάρθω θα σε αναζητήσω. Ταξίδι χωρίς αναζήτηση δεν υπάρχει. Την πρώτη φορά τον γλύπτη την δεύτερη τον ζωγράφο.

  8. Είναι ένας γλύπτης στ΄Ανώγεια – Σκουλάς λέγεται – που ότι κι αν σκαλίζει – απ΄ότι λέει – του βγαίνουν …Βεμιζέλοι!!!
    Δεν ξέρω αν λες αυτόν.
    Είναι κι ένας ζωγράφος στο Ρέθυμνο που ότι κι αν ζωγραφίζει – απ΄ότι λένε – του βγαίνουν αριστουργήματα!!!
    Δεν ξέρω αν λες αυτόν.
    Κι είμαι κι εγω εδώ, τα μαίηλ μας γνωστά, έχω και καλές ρακές, κρασά κλπ κι έναν κολλητό ψυχίατρο που λέει πως είμαι καλά και δεν χρειάζεται να πάω στο ιατρείο του να μου κάνει εξετάσεις.
    Μπουνταλάς είμαι κι εγώ να πάω;

  9. αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Μπράβο. Σκουλάς.Αυτόν λέω. Προσπαθούσα να το θυμηθώ και με πήρε ο ύπνος.
    Και ο άλλος, ο ζωγράφος έχει καλές ρακές, καρσιά κλπ και εναν κολλητό ψυχίατρο. Αυτόν λέω 🙂

Σχολιάστε

