…με πάταγο

Έχετε ακούσει την ησυχία που κάνει μια καλημέρα όταν πέφτει χάμω;

Δεν μοιάζει με σιωπή νιφάδων χιονιού; Εγώ νομίζω πως έχει κάτι απ’ την ντροπή τους, κάτι από την ευγένεια της κίνησής τους.

Ο φίλος μου ο Γιάννης κοιμήθηκε έξω από το σπίτι του σήμερα. Προχθές, μόλις «τελείωσε», η γυναίκα του η Μαρία έβγαλε το προφυλακτικό και μέτρησε το σπέρμα του.

«Τι είναι αυτό; Τόσο λίγο; Έχεις γκόμενα ε;»

«Όχι» απάντησε αυτός. «Δεν έχω, αλλά θα βρω».

Τον είχε διατάξει πριν «Έλα να κάνουμε έρωτα».

-Και έκανες;

-Έκανα. Τι να κάνω;

Την Παρασκευή που πίναμε καφέ τον πήρε τηλέφωνο.

«Που έχεις βάλει το σλιπάκι σου;»

«Στα άπλυτα»

«Δεν είναι. Το πέταξες ε;»

Έχετε ακούσει τον πάταγο που κάνει το εγώ όταν πέφτει χάμω;

7 σκέψεις σχετικά με το “…με πάταγο

  1. εγώ έχω ακούσει και τις ψηλές νότες του εκκωφαντικού εγώ…
    του πάνω δηλαδή,του πολύ πάνω…

    σας φιλώ

  2. @ αλέξανδρος ανδουλάκης

    Έχουμε δύο κοινά σημεία λοιπόν. Ευτυχώς πάντως που από δύο σημεία περνάνε άπειρες καμπύλες.

    @Φαίδρα φις

    Εγώ παλι χρειάστηκα αρκετά χρόνια για να καταλάβω την θεμελιώδη διαφορά του εγωισμού από τον εγωκεντρισμό. Στην αρχή νόμιζα πως είναι θέμα κλίμακας και τονικού ύψους, αλλά μετά κατάλαβα πως είναι θέμα «οργάνου».

  3. εγώ καταλαβαίνω ότι αυτό πιθανώς να εξαρτάται από την ισχύ του παρασιτοκτόνου…

    σας φιλώ

  4. @ φαίδρα φις

    και τα άτιμα τα παρασιτοκτόνα είναι άοσμα

    @αλέξανδροςανδρουλάκης

    στη περίπτωση αυτή βολευόμαστε με τις «εφαπτόμενες»

Σχολιάστε

