…για τον ήχο και την ηχώ

giagia.jpgΜια κανάτα δροσερό νερό σκεπασμένη με ένα μικρό άσπρο κεντητό πετσετάκι με περίμενε σε κάθε μου επίσκεψη.

Εκείνη βολευόταν στην πάνινη πολυθρόνα της, με ένα μαξιλάρι για την μέση που πονούσε. Δεν υπέφερε, απλά πονούσε.

– Θέλεις κι εσύ ένα μαξιλαράκι;

– Όχι γιαγιά, είμαι καλά.

-Εμένα με πονάει λίγο η μέση μου σήμερα.

Mε έβαζε να καθίσω απέναντι στο φως του παράθυρου. Την βασάνιζε ο καταρράκτης.

Τα άσπρα της μαλλιά ήταν πάντα τακτοποιημένα με φιλέ.

Στα χέρια της κρατούσε ένα μαντηλάκι που το δίπλωνε και το ξεδίπλωνε προσεκτικά όσο μου μιλούσε για τον καταρράκτη, το Τσεσμέ, τα παιδιά της. Eίχε παράπονα.

Κουραζόταν, σταματούσε και περίμενε να γεμίσω το ποτήρι μου. Ο ήχος του νερού ήταν κάτι σαν το κουδούνι της παράστασής μας.

12 σκέψεις σχετικά με το “…για τον ήχο και την ηχώ

  1. @coolplatanos

    Σε ευχαριστώ. Πολύ δροσερό nickname 🙂

    @αλέξανδρος ανδρουλάκης

    άρα πρέπει να πιάσεις το κάρβουνο

    @με το φεγγάρι αγκαλιά

    ΓΙΑ αυτό υπάρχουν οι γιαγιάδες ΓΙΑ να θυμόμαστε 🙂

  2. Mετα απο μια πιο προσεκτική ανάγνωση έχω να προσθέσω πως είσαι ένας αντικειμενικός παρατηρητής που καταγράφει τις προσωπικές εντυπώσεις του καθενός.

  3. Με μετέφερες στο σπίτι της δικής μου πολυαγαπημένης γιαγιάς, δε μπόρεσα να είμαι στο «τελευταίο αντίο» και τη βλέπω καμμιά φορά στον ύπνο μου…μα τη βλέπω μόνο σε κρίσιμες στιγμές της ζωής μου. Μάλλον μου λείπει…

  4. και μένα μου θύμισες την πολυαγαπημένη μου γιαγιά, κι ας μην ήταν συγγενής μου…
    μα ήταν εκείνη που ήταν στην καρδιά μου

    «ο ήχος του νερού ήταν κάτι σαν το κουδούνι της παράστασής μας»
    τέλειο!

  5. @αλέξανδρος ανδρουλάκης

    ίσως η γραφή όπως και η ζωγραφική και η μουσική και η ποίηση να αναζητά τον «άλλον». Έχω παρατηρήσει πως οι γυναίκες που θεωρώ όμορφες είναι αυτές που στο βλέμμα και την στάση τους αναγνωρίζω αυτή ακριβώς την αναζήτηση.

    @betty

    Ούτε εγώ ήμουν στο τελευταίο αντίο. Ήμουν διακοπές και δεν με ειδοποίησαν.

    @stardustia

    Οι γιαγιάδες δεν είναι κατά βάθος συγγενείς εξ αίματος αλλά συγγενείς «θερμοτάτης καρδίας».

  6. Aπαράδεκτο, αν και πιστεύω θα το έκαναν για να μη σε στενοχωρήσουν…Μη μου πεις ότι η καλλονή στη φωτό είναι η γιαγιά σου;!

  7. τι όμορφο άρωμα από κόσμο παλιό…

    χαιρετισμούς

Σχολιάστε

