…κατά προσέγγιση

images1.jpgΗ Μαιρούλα εκνευρίζεται με τις «αρχές διατήρησης» και τις συντηρητικές δυνάμεις της Φυσικής. Υποπτεύομαι πως μπαίνει στην εφηβεία.

-Βλέπεις εσύ γύρω σου κάτι σταθερό, αμετάβλητο; λέει και παρατάει το μολύβι.

-Ναι. Τα κτίρια, τα βουνά, το ύφος σου.

-Αλήθεια; Για πλησίασε να δεις. Από μακριά όλα δείχνουν σταθερά.

-Εντάξει έχεις δίκιο. Εμείς όμως μιλάμε για την διατήρηση της ενέργειας, την οποία εσύ μου σπαταλάς…

– Άσε, ξέρω την συνέχεια. Οικονομία ενέργειας είναι το μυστικό της ισορροπίας. Όπως όταν πρέπει να γίνει ένα σημαντικό βήμα σε ένα δύσκολο πρόβλημα μου λες, κατά προσέγγιση λοιπόν…. Και τώρα είσαι έτοιμος να απαντήσεις, Δεν είναι προτιμότερο να κάνουμε κατά προσέγγιση ένα βήμα αντί να υποχωρούμε με δέος μπροστά στη πολυπλοκότητα;

-Έχεις συμφωνήσει όμως σε αυτό.

– Κατά προσέγγιση.

4 σκέψεις σχετικά με το “…κατά προσέγγιση

  1. Μάλλον φυσικός είσαι.
    Εγώ το΄χω το πτυχείο αλλά δεν το εξασκώ.
    Το παραπάνω κείμενο μου θύμισε ένα πείραγμα – των μαθηματικών κυρίως – προς τους φυσικούς, (τότε στα φοιτητικά χρόνια)
    Όταν ήθελαν να ειρωνευτουν αυτό το…»κατα προσέγγιση» , αλλά και τις αμέτρητες «υποθέσεις» μας, έλεγαν:
    «Όπως θα έλεγε κι ένας φυσικός: Έστω, σφαιρικό κοτόπουλο…»

  2. μου θύμισες τη δική μου πιτσιρίκα

    που υποπτεύομαι ότι κι εκείνη μπαίνει ήδη στην εφηβεία…

  3. @stardustia

    Όταν έχεις παιδί στην εφηβεία είναι σαν να προσπαθείς να επιπλεύσεις πάνω σε λάβα.

Σχολιάστε

